فال روزانه پنجشنبه 12 شهریور 1394

فال روزانه

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

فال روزانه پنجشنبه 12 شهریور 1394

فال روزانه پنجشنبه دوازدهم شهریور 1394

 

دوست عزیزی که 12 شهریور به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! اگر این اواخر برای شما با دردسرها و مشکلات بسیار همراه بوده است همراه با تولدتان زمان خداحافظی با تمام این مشکلات فرا رسیده است. برای این که مشکلات خود را به گذشته ها سپرده و به سوی آینده ای روشن گام بردارید خودتان را آماده کنید. با فرا رسیدن ماه مهر سرعت پیشرفت شما و حل شدن مشکلات بیشتر نیز خواهد شد و احساس می کنید بالاخره دارید به یک جاهایی می رسید. این مرحله به شما انرژی کافی برای برداشتن قدم های بعدی و ارزیابی برنامه ها و نقشه هایتان را خواهد داد. صبور باشید و با دقت و حوصله گام هایتان را بردارید، زیرا در حال حاضر دارید قدم های مهمی بر می دارید که آینده شما را تا مدتی به طور جدی تحت تأثیر قرار خواهند داد. شما دارید یاد می گیرید که به خودتان اعتماد کنید و قبل از گوش دادن به هر کس دیگری، ابتدا به ندای درونتان گوش کنید و خیلی در بند اما و اگرها و باید و نبایدهایی که دیگران تعیین می کنند نباشید.

 

فال روزانه متولدین فروردین

درگیری های شما در فعالیت های اجتماعی شما را خیلی به خود مشغول کرده اند و تقریبا هیچ وقتی در طول روز برای خودتان نمی گذارید. یک جایی در برنامه روزانه تان را برای خودتان خالی نگه دارید. امروز دلتان نمی خواهد وقتتان را با هر کسی بگذرانید و در مورد همراهانتان کمی حساس هستید. اگر دوست ندارید کسی را ببینید با خیال راحت به او نه بگویید. شما موظف نیستید همه را از خود راضی نگه دارید. امروز می تواند روز خوبی برای دنبال کردن غریزه تان و گفتن حرفهایی که نیاز دارید به شخص موردعلاقه تان بگویید می تواند باشد. با احساسات خود مواجه شوید و آنچه احساس می کنید را انکار نکنید و با خودتان صادق باشید.
 

 
فال روزانه متولدین اردیبهشت

شما میخواهید تمام مشکلات دنیا را یک تنه حل کنید، ولی بد نیست هر از گاهی از دیگران کمک گرفته و ببینید آنها چه فکری می کنند و دیدگاههای آنها را نیز بسنجید. همیشه کارهایی که به صورت گروهی انجام می شوند نتایج بهتری به همراه خواهند داشت. این که شما قلب سخاوتمندی دارید دلیل خوبی برای این که برای هر کسی که می شناسید هدیه بخرید نیست. در یک چنین روزی بهتر است تمام وقت و انرژی و عشق خود را روی یک نفر که برای شما از همه مهمتر است متمرکز کنید. برای او هدیه بخرید، به بهترین رستوران ها دعوتش کنید. کاری کنید که او احساس کند بخش مهمی از زندگی شما را تشکیل می دهد.



فال روزانه متولدین خرداد

امروز قلبتان شما را گیج و سردرگم کرده است. نمی توانید کنترل چندان زیادی روی احساسات خود داشته باشید. این جدال و کشمکش درونی نشانه این است که باید یک درس تازه یاد بگیرید. شاید قلب شما از چیزی آگاهی دارد که ذهن آگاهتان هنوز به آن پی نبرده است. مردم از این همه لجبازی شما اصلا خوششان نخواهد آمد. امروز به خودت گوش کنید تا ببینید چه چیزهای فوق العاده ای یاد خواهید گرفت. دنیا دور شما نمی چرخد و دیگران هم برای خودشان نظرهایی دارند! اگر می توانید این آخر هفته به مسافرتی کوتاه مدت بروید و در این سفر عزیزانتان را نیز با خود همراه کنید.
 
 

فال روزانه متولدین تیر
 
ذهنتان احساس امنیتی فوق العاده به شما می دهد و این شما را قادر می سازد تا با خیال راحت به کشف دنیاهای تازه بپردازید. این که بدانید تکیه گاهی دارید که در مواقع سختی می توانید به آن اعتماد کنید به شما اعتماد به نفس کافی برای سفر و پیش رفتن در دنیای ناشناخته را می دهد. راه هایی تازه برای وارد کردن عشق به زندگیتان پیدا کنید. آیا اصلا به اینکه چقدر از دوستان و عزیزانتان انتظاردارید فکر می کنید؟ شاید از آنها بیشتر از خودتان انتظاردارید و این اصلا عادلانه به نظر نمی رسد، به نظر شما اینطور نیست؟ امروز با کمی تأمل در مورد این موضوع خواهید توانست این وضعیت را تصحیح کنید.
 

 
فال روزانه متولدین مرداد
 
اکنون زمان خوبی است برای این که به طور جدی به هنرتان فکر کنید و برای آن وقت بگذارید. شما با استعداد به دنیا آمده اید، ولی به استعدادهای خود به اندازه کافی احترام نمی گذارید و حتی به اندازه کسی که بخش کوچکی از این همه استعداد شما را دارد قدر توانایی های خود را نمی دانید. به طور واقعگرایانه به ابزارهایتان نگاه کنید و بدانید که شما اگر از خلاقیت بسیار خود درست استفاده کنید قدرت به دست آوردن موفقیت های بسیار را دارید. سعی کنید کمتر به خودتان فشار بیاورید و کارهای غیرضروری را از لیست کارهای امروزتان خط بزنید. حالا که آخر هفته فرا رسیده است حتماباید وقتی راهم صرف استراحت کردن کنید.
 
 

فال روزانه متولدین شهریور

شاید فکر کنید که طرف مقابلتان پیام های شما را گرفته ولی به آنها پاسخی نمی دهد، ولی به احتمال خیلی زیاد دارید اشتباه می کنید و او آنها را دریافت نکرده است. شاید هم از او سؤالی پرسیده باشید که جواب آن را نمی داند و درست متوجه منظور شما نشده است. وقتی پای مسائل عاطفی و احساسی در میان است حرف های خود را خیلی رک و صریح بگویید. چرا همه را به خوردن غذایی که خودتان پخته اید دعوت نمی کنید؟ اگر هم حوصله جمع و شلوغی را ندارید این مهمانی را خودمانی تر کرده و فقط برای خودتان و عشق تان یک شام دونفره رمانتیک ترتیب دهید. اینکار راه خوبی برای ابراز علاقه نیز می تواند باشد.

 

فال روزانه متولدین مهر 

امروز دارید تلاش می کنید که موقعیت خود را به عنوان مسئول حفظ صلح و امنیت در گروه ثابت کنید. برای این که بتوانید مشکلات موجود را حل کنید باید دقیقا موضع تمامی اعضای گروه را بدانید و در نظر داشته باشید که هر کسی چه می خواهد. ولی مشکل کار اینجا است که در حال حاضر فهمیدن این که آنها چه فکری در سر دارند برای شما غیر ممکن است. برای این که بتوانید مشکلات را حل کنید باید اول تمامی متغیرهای موجود را مورد بررسی قرار دهید. پیدا کردن پاسخ برخی معماها زمان می برد. این آخر هفته فرصت خوبی برای پیداکردن نیمه گمشده تان میتواند باشد. به شرط آنکه خودتان بدانید که به دنبال چه کسی دارید میگردید.

 

فال روزانه متولدین آبان
 
امروز اتفاقی غیر عادی خنده را به لب های شما خواهد آورد. در چیزهای ساده به دنبال عشق و زیبایی باشید. اگر نمی توانید آنها را ببینید پس باید روی نگرش خودتان کار کرده و آن را تغییر دهید. چیزی که باید تغییر کند شما و نگرش درونیتان است و نه دنیای اطرافتان! اگر با مهربانی و خنده و اخلاق خوب با دیگران رفتار کنید، عشق و خوبی و خنده روزتان را زیبا خواهند کرد. هر چیزی که در زندگی دریافت می کنیم به خودمان و نگرش و رفتارمان بستگی دارد. به جای اینکه با فکر کردن به فاصله ایکه بین شما و اهدافتان وجود دارد خودتان را عصبی، ناراحت و نگران کنید، سعی کنید روی مسئولیتهایتان متمرکز باشید تا سرعت پیشرفتتان بیشتر شود.

 

فال روزانه متولدین آذر

امروز افراد بسیاری به توجه شما نیاز دارند و شما نمی دانید که اول به کدام آنها رسیدگی کنید. امروز در برنامه روزانه تان باید به جزئیات توجه زیادی داشته باشید. در برنامه تان کارهای اضافی قرار ندهید، به اندازه کافی کار برای انجام دادن دارید و ممکن است در برخی از آنها به مشکلات جزئی بر بخورید که وقتتان را می گیرند، اگر زیاد سرتان را شلوغ کنید نخواهید توانست به همه آنها رسیدگی کنید. در رویارویی با این مشکلات کوچک و بی اهمیت ساده ترین راه حل ممکن را انتخاب کنید.بعد از این همه کار شایستگی یک زنگ تفریح خوب را خواهید داشت. شب را با دوستانتان بگذرانید، البته اگر متاهل هستید این یعنی باید وقتتان را با دوستان خانوادگی خود بگذرانید تا عشقتان نیز با شما همراه باشد.

 

فال روزانه متولدین دی

وقت آن رسیده است که ترس هایی که مانع از پیشرفت شما در راهتان به سوی آینده ای موفق میشوند را کنار بگذارید و روی افکار مثبت متمرکزشوید. هر چه زودتر اهداف و برنامه های روزانه تان را مشخص کرده و آنها را به انجام برسانید سطح رضایتتان از خودتان بیشتر خواهد بود. شما از به دست آوردن موفقیت و پیشرفت خیلی لذت می برید ولی امروز کارها به آن سرعتی که شما دلتان می خواهد پیش نمی روند. به خودتان سخت نگیرید، شما دارید تمام تلاشتان را می کنید بیش از این کاری از دست شما ساخته نیست. تفریح را هم در برنامه خود قرار دهید و پس از تمام شدن کارهای روزانه تان آخر هفته ای لذت بخش را شروع کنید. 



فال روزانه متولدین بهمن

دنبال یک نفر می گردید که عکس هایتان را به او نشان داده و در مورد داستان ها و ماجراهایی که هنگام گرفتن این عکس ها برایتان پیش آمده است با او صحبت کنید. یا شاید دلتان بخواهد با یکی از دوستانتان راجع به برنامه هایی که برای یک سفر جالب و هیجان انگیز دارید حرف بزنید. اگر آنها به اندازه ای که شما انتظار دارید به شما و حرف هایتان توجه نکردند ناراحت نشوید. شما باید متوجه باشید که هر کسی در دنیای خود گرفتار است و مشکلات و درگیری های خاص خودش را دارد. پی بردن به این موضوع به شما کمک می کند تا انتظار زیادی از دیگران نداشته باشید و زود در مورد آنها قضاوت نکنید. سرتان به زندگی خودتان باشد و بگذارید دیگران هم به زندگی خودشان برسند.
 
 

فال روزانه متولدین اسفند 

امروز بین تصورات و رویاهای رنگی شما و افکار منطقی و جدی دیگران تضادهایی وجود دارد. دوستان و خانواده شما برای آخر هفته خود برنامه ریزی کرده اند و از این که شما هم با آنها همراه شوید خوشحال خواهند شد. ولی شما برنامه دیگری در سرتان دارید و دوست دارید که آنها هم طبق برنامه شما عمل کنند. اگر می بینید که آنها دوست ندارند با شما همراهی کنند شاید بهتر باشد خودتان به تنهایی این کار را انجام دهید و یا با دوستان دیگرتان همراه شوید که برنامه شما به نظرشان جالب است. در هر صورت به ندای قلبتان گوش کنید و تسلیم دیگران نشوید. اگر احساس می کنید که هیچکس شما را دوست ندارد و برای هیچکسی جذابیت ندارید سخت در اشتباهید، کافیست کمی چشمتان را باز کنید.

 

منبع: برترین ها


مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: