فال روزانه یکشنبه 8 شهریور 1394

فال روزانه

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

فال روزانه یکشنبه 8 شهریور 1394

فال روزانه یکشنبه هشتم شهریور 1394

 

دوست عزیزی که 8 شهریور به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال سال تغییر و تکامل است. باید چیزها و کارهایی که دیگر به دردتان نمی خورند را کنار بگذارید و برای چیزی وقت بگذارید که برای شما آینده ای به همراه دارد. آنچه را که مانع پیشرفت شما می شود را رها کنید و باری که بر دوشتان سنگینی می کند را به زمین بگذارید. خودتان و خواسته هایتان را بیان کنید. دانه هایی که پس از آغاز زمستان می کارید، اگر صبور باشید برای شما محصولاتی پربار به همراه خواهند داشت؛ نتیجه هایی که می گیرید زندگی شما را تا چند سال آینده تحت الشعاع قرار خواهند داد. امسال با قدم هایی محکم به سوی اهدافتان گام بر می دارید و اراده و پشتکاری بیشتر از همیشه دارید. در حال حاضر هیچ چیزی به اندازه به انجام رساندن کارهایتان برایتان رضایت بخش نخواهد بود. این درگیری کاری شما شاد باعث شود که دیگران فکر کنند که خیلی اجتماعی نیستید و منزوی شده اید، ولی در واقع فقط سرتان زیادی شلوغ شده است.

 


فال روزانه متولدین فروردین

امروز از آن روزهایی است که به کالری چیزهایی که می خورید هیچ توجهی ندارید و هر احساسی، از شادی گرفته تا استرس و یا خشم باعث می شوند به خوردن روی بیاورید. اشکالی ندارد که بعضی وقت ها به خودتان استراحت بدهید، ولی زیادی هم پرخوری نکنید و به فکر آن شکمی که دارد روز به روز بزرگتر می شود باشید. یادتان باشد که در هر چیزی اعتدال را رعایت کنید. امروز چنانچه به کودک درونتان اجازه بدهید که خودش را بروز دهد خواهید دید که خاطراتی که در شما زنده می شوند به رفع مشکلی کمک خواهند کرد که حتی نمی دانستید وجود دارد. به قدرت درمانگر عشق اعتقاد داشته باشید، زخم هایی بسیار اندک در این دنیا وجور دارند که با عشق قابل درمان نیستند.
 
 
 
فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز خیلی خوب می دانید که چه وقتی باید جدی باشید و چه وقت شوخی و بگو و بخند کنید. ولی شاید نتوانید تصمیم بگیرید که آیا باید نظرتان را با دوستانی که با شما مشورت می کنند در میان بگذارید یا تنها به حرف آنها گوش کرده و سکوت کنید. در هر دو صورت دوستانتان شما را همچون ستونی محکم و قابل تکیه خواهند دانست. اگر هنوز با کسی که دوست دارید نامزد نکرده اید احساس می کنید که او دارد از شما دوری می کند، ولی این تنها تصور شخصی شما است. همه رابطه ها فراز و نشیب هایی دارند، خودتان را بخاطر این چیزها نگران نکنید. اگر شک و تردیدتان نسبت به این مسئله خیلی شدید است و حس می کنید که یک جای کار ایراد دارد، در مورد این موضوع با او صحبت کنید.

 

فال روزانه متولدین خرداد

امروز دوست دارید از توانایی های درونی خود استفاده کرده و به دیگران کمک کنید. شما بی آن که کسی چیزی بگوید می دانید که آنها به چه چیزی نیاز دارند و چطور می توان به آنها کمک کرد. با قدرت بی نظیری که در حرف زدن دارید خواهید توانست از حق دیگران دفاع کنید. اگر شما و عشقتان دارید روزهای سختی را پشت سر می گذارید امروز کمی احساس افسرگی و ناراحتی خواهید داشت. شاید چیزی بین شما وجود دارد که در مورد آن صحبت نکرده اید و این موضوع باعث ایجاد تنش بین شما شده و شما را از هم دور کرده است. سعی کنید ریشه مشکل را یافته و آن را برطرف کنید. تا وقتی در مورد آن حرف نزنید تنها اوضاع وخیم تر خواهد شد.

 
 
فال روزانه متولدین تیر

امروز دچار سردرگمی هستید و باورها و اعتقاداتی که دارید شما را راضی نمی کنند و آنها را زیر سوال می برید. می خواهید به معنای زندگی  دست پیدا کنید، ولی در جاهای اشتباه به دنبال آن می گردید. مجبور نیستید به جاهای خیلی دور بروید، جواب این سؤال در درون خودتان است.امروز ممکن است به طور ناگهانی یک سفر کاری برایتان پیش بیاید که مجبور هستید بروید ولی برای شما چندان خوشایند نیست، چرا که شما را از عشقتان دور می کند. با تماس های تلفنی هم می توانید خودتان را نزدیک به او حس کنید. گاهی بد نیست چند روزی از هم دور باشید تا قدر یکدیگر را بیشتر بدانید. پس با خیال راحت به کارتان برسید.
 
 
 
فال روزانه متولدین مرداد

شما امروز خیلی جذاب به نظر می رسید، هر چند خودتان خیلی متوجه این موضوع نیستید. می توانید از این جذابیت و کاریزمایی که در حال حاضر در شما موج می زند در محل کارتان استفاده کنید و مشتریان احتمالی را به کار خود جذب کنید. رفتار عجیب و غریب کسی که دوست دارید شما را سر در گم کرده است. آیا او دارد از شما دوری می کند؟ تلفن هایتان را جواب نمی دهد؟ کمی به رفتارهای خود فکر کنید. احساس نمی کنید زیادی به او چسبیده اید؟ خیلی از آدم ها از وابستگی بیش از حد وحشت دارند و دوست ندارند تمام لحظات شبانه روز تحت نظر باشند. کمی فاصله بگیرید. بگذارید کمی نفس بکشد. با او مثل یک دوست رفتار کنید، نه یک عاشق! خواهید دید که همه چیز خیلی بهتر خواهد شد.
 
 
 
فال روزانه متولدین شهریور

نمی شود همیشه با یک روش پیش رفت و انتظار نتایج متفاوت را داشت. اگر در کارها به نتایج دلخواهتان نمی رسید باید روشتان را عوض کنید. این را هم یادتان باشد که یک روزه نمی توان تمام مشکلات را حل کرد، لازم نیست این همه به خودتان فشار بیاورید، کمی به خودتان زمان بدهید.  امروز برای شما سرشار از عشق و شادی خواهد بود. هماه با دوستانتان و کسانی که دوست دارید به تفریح و خوشگذرانی بپردازید و از این طریق علاقه خود را به آنها نشان دهید. با این کار هم به شما خوش خواهد گذشت و هم به آنها! بعد از این که با عشقتان تنها شدید مهمانی را به صورت دو نفره ادامه دهید و از دقایق با هم بودن لذت ببرید.
 
 

فال روزانه متولدین مهر 

در حال حاضر ارتباط بین ذهن و جسمتان آنقدر قوی است که هر فکری که در سر دارید مستقیما وضعیت جسمانیتان را تحت تأثیر قرار می دهد. خوشبختانه از این مضوع می توانید برای بهبود وضعیت جسمانی خود استفاده کرده و با حفظ تفکر مثبت جسمتان را نیز در وضعیت خوبی قرار دهید. خوب الته این را هم می دانید که اگر خودتان را زیاد نگران و آشفته کنید چه تأثیراتی روی جسم خود خواهیدگذاشت. همه چیز به خودتان بستگی دارد.  کارها و مسئولیت های بسیار زیادی که امروز به عهده دارید ممکن است به شما اجازه ندهند که با عشقتان دیدار داشته باشید. اگر از قبل برای بودن با هم برنامه ای چیده باشید و کارهایتان مانع شما بشوند این موضوع خیلی ناراحتتان خواهد کرد. 

 

فال روزانه متولدین آبان

اصالت شخصیت شما یکی از نقاط قوت شما است و باعث می شود همه شما را به خاطر این خصوصیت مورد تحسین قرار دهند. این که چهره خود را بدون نقاب به دیگران نشان دهید نه تنها شما را آسیب پذیر نمی کند، بلکه شما را قابل اطمینان و قادر به مدیریت و راهنمایی دیگران نیز می سازد. امروز عدم ابراز احساسات عاشقانه از جانب کسی که دوست دارید شما را ناراحت کرده و باعث می شود احساس کنید از درون خالی شده اید. حتی شاید فرصت این که با یکدیگر وقت بگذرانید هم دست ندهد و دوستانتان نیز سرشان جای دیگری گرم باشد و حتی با آنها هم نتوانید دور هم جمع شوید. اشکالی ندارد، خودتان را ناراحت نکنید و برنامه دیگری برای خودتان بچینید. به تنهایی هم می شود از زندگی لذت برد.

 

فال روزانه متولدین آذر

امروز برای این که خود را به خاطر دیگران قربانی کنید آمادگی کامل دارد. کافی است ببینید کسی به کمک شما نیاز دارد تا به سوی آنها بشتابید. البته این که نیتتان از این کار چه باشد اهمیت زیادی دارد. اگر این کار را برای رضایت خودتان انجام دهید و نه جلب توجه دیگران، در پایان روز حس خیلی خوبی خواهید داشت. امروز سعی دارید که از مسئولیت های اضافه شانه خالی کنید و زودتر به خانه بروید تا وقت خوشی را با همسرتان بگذرانید. ولی به احتمال زیاد عشقتان نخواهد توانست خودش را مثل شما زود به خانه برساند و شما مجبور خواهید شد کمی منتظر بمانید تا او هم کارهایش را تمام کند. اشکالی ندارد، یادتان باشد کیفیت وقتی که باهم می گذرانید مهمتر از کمیت آن است.

 

فال روزانه متولدین دی

امروز قدرت کلامتان خیلی بالا نیست و توانایی همیشگی خود در بیان احساسات و افکارتان را ندارید. به خودتان سخت نگیرید، همین که تمایل خود را برای برقراری ارتباط و بیان افکار و احساستان نشان دهید کافی است. امروز شاید احساس کنید که به شما توجه نمی شود و یا کسی دوستتان ندارد. انتظار نداشته باشید که دیگران دست از کار و زندگی خود برداشته و به شما رسیدگی کنند. اگر مجرد هستید این احساس شدیدتر هم خواهد بود. شاد باشید. اگر با این ریخت و قیافه درهم و افسرده بگردید طرفداران زیادی پیدا نخواهید کرد! با انجام کارهایی که دوست دارید خودتان را خوشحال کنید. اگر لبخند به لب داشته باشید همچون آهنربا دیگران را به خود جذب خواهید کرد.



فال روزانه متولدین بهمن

در حال حاضر اعتماد به نفس شما با وضعیت مالیتان ارتباطی تنگاتنگ دارد. احساس می کنید که هر چقدر وضعیت مالیتان بهتر باشد دیگران به شما احترام بیشتری می گذارند و بیشتر دوستتان دارن، ولی اگر کمی فکر کنید خودتان خواهید فهمید که اصلا اینطور نیست. آیا نگران این هستید که عشقتان به اندازه ای که شما او را دوست دارید شما را دوست نداشته باشد؟ عشق جنبه های زیادی دارد. همه نمی توانند احساسات خود را به خوبی بیان کنند و بعضی ها از این که احساسات خود را در مکان های عمومی نشان بدهند خجالت می کشند. اگر کسی شما را دوست داشته باشد راهی برای نشان دادن آن پیدا می کند. شاید با نگاهش، با غذاهای خوشمزه ای که برایتان می پزد و یا خیلی چیزهای پیش پا افتاده ای که به چشمتان نمی آیند به شما بگوید که دوستتان دارد.



فال روزانه متولدین اسفند 

منتظر نباشید که یک سوپرقهرمان به کمکتان آمده و تمام مشکلاتتان را حل کند. خودتان خیلی خوب می دانید که تنها کسی که می تواند مشکلات شما را حل کند خودتان هستید. اگر مجرد هستید امروز کمی احساس ناراحتی و افسردگی خواهید کرد. همه دوستان شما که نامزد و یا همسر دارند برای امروز خود برنامه هایی دارند، در حالی که شما پس از تمام شدن کارتان به تنهایی به خانه خواهید رفت. خودتان را خیلی ناراحت نکنید، خیلی از کسانی که در یک رابطه عاطفی هستند لزوما خوشبخت نیستند. آنها نیز مشکلات خود را دارند و حتی گاهی احساس تنهایی و آشفتگی می کنند. مجرد بودن نیز مزایای خود را دارد! از روز خود نهایت لذت را ببرید و به چیزهای بیهوده فکر نکنید.

 

منبع: برترین ها


مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: