فال روزانه پنجشنبه 5 شهریور 1394

فال روزانه

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

فال روزانه پنجشنبه 5 شهریور 1394

فال روزانه پنجشنبه پنجم شهریور 1394

 

دوست عزیزی که 5 شهریور به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال برای شما با رضایت نسبی همراه خواهد بود. طی امسال راحت تر از همیشه می توانید عشق را به خود جذب کنید و روابط عاطفی که امسال شروع شوند شانس بیشتری برای ادامه پیدا کردن خواهند داشت و رابطه هایی که قبلا شکل گرفته اند را هم می توان بهبود بخشید. امسال می توانید افکار و ایده های خود را خیلی راحتتر و بهتر به دیگران منتقل کنید. همچنین در عملی کردن افکارتان موفق تر خواهید بود. اگر پروژه ای مدت هاست که ذهن شما را به خود مشغول کرده و تا کنون جسارت و امکانات کافی برای عملی کردن آن نداشته اید، امسال وقت آن فرا رسیده که دست به کار شوید. تلاش هایی که می کنید بی نتیجه نخواهند بود. ار بعد از دی ماه سعی کنید تغییرات بزرگ و ناگهانی در مسیر خود ایجاد نکنید. امسال سال خوبی برای شروع کردن به درس خواندن و تحقیقات می تواند باشد.

 

فال روزانه متولدین فروردین

درست است که رویاهایی که در عالم خواب می بینیم گاهی پیام های مهمی با خود به همراه دارند و باید به آنها توجه شود، ولی به رویاهایی که شب گذشته دیده اید اجازه ندهید که تمام روز فکر شما را درگیر کنند چرا که گاهی هم رویاها هیچ معنا و مفهومی ندارند و تنها ناشی از درگیری های فکری و یا پرخوری شب گذشته هستند! چنانچه می خواهید به اهدافتان برسید باید یک برنامه دقیق و منظم داشته باشید. چنانچه برای حفظ این برنامه به آرامش و تمرکز بیشتر نیاز دارید از کسی که دوست دارید بخواهید به شما کمک کند. در حال حاضر هر چقدر کمتر به مشکلات پیچیده موجود در زندگی مشترکتان فکر کنید، آنها راحتتر حل خواهند شد.

 
 
فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز ممکن است مکالمات بین شما و شریک زندگی و یا شریک تجاریتان با سوء تفاهم هایی همراه باشد و ناراحتی هایی به وجود بیاورد. برای این که از این مسئله جلوگیری کنید باید نهایت تلاش خود را کرده و در مکالمات خود با دقت تمام پیش بروید و توضیحات کامل را بیان کنید و اجازه بروز هیچ گونه سوء تفاهمی را ندهید. از این که طرف مقابلتان حرف شما را به طور کامل درک کرده است اطمینان حاصل کنید. شما هم اگر متوجه منظور او نشدید از سوال کردن خجالت نکشید. ندانستن عیب نیست، نپرسیدن عیب است. امروز به قول هایی که به دیگران داده اید عمل کنید، آنها بیش از آن چه که فکرش را بکنید از شما سپاسگزار خواهند بود.

 
 
فال روزانه متولدین خرداد

آیا با مدارک زیادی سر و کار دارید؟ اگر پاسختان مثبت است امروز ممکن است متوجه شوید که برخی از این اسناد و مدارک سرجایشان نیستند. انگار این مدارک آب شده و در زمین فرو رفته اند و هر چقدر می گردید آنها را پیدا نمی کنید. شما هر جایی که به فکرتان می رسد را بگردید، ولی به احتمال خیلی زیاد یک نفر اشتباهی آنها را برداشته است. از این که از دیگران در مورد آنها سؤال بپرسید خجالت نکشید، با این کار در زمان صرفه جویی بسیار زیادی خواهید کرد. آخر هفته فرصت خوبی است که به کارهای مورد علاقه تان بپردازید. اگر بعد از این روز خسته کننده هنوز هم انرژی دارید با دوستانتان و کسانی که دوست دارید بیرون بروید و تا پاسی از شب تفریح کنید.
 
 

فال روزانه متولدین تیر
 
شما در حال حاضر در مرکز توجه قرار دارید و همه از شما تعریف می کنند. اجازه ندهید این فرصت دوست داشتنی از دست برود. به جای این که زمان زیادی را صرف فکر کردن به حرکت بعدی خود کنید حرف های خود را خیلی صریح و بی پرده بیان کنید. بخاطر رفتار مهربانانه ای که دیگران با شما دارند از آنها سپاسگزار باشید و سعی کنید در اولین فرصت ممکن این رفتار آنها را جبران کنید. این فرصت بیش از اینکه از لحاظ مادی برایتان مفید باشد، در زمینه مسائل عاطفی و روانی به شما کمک خواهد کرد. اگر قرار است امروز با نامزدتان دیدار کنید، در مورد محل قرارتان و این که می توانید آدرس آن را پیدا کنید اطمینان حاصل کنید تا مبادا سوء تفاهمی پیش بیاید. وقت قرارتان را هم یادتان نرود!
 
 
 
فال روزانه متولدین مرداد

امروز در نیمه های راه ممکن است ناگهان متوجه شوید چیزی که لازم دارید را در منزل فراموش کرده اید و هیچ راهی جز این که به خانه بازگشته و آن را بردارید نخواهید داشت و این موضوع باعث تأخیر داشتن شما خواهد شد. پس قبل از بیرون رفتن از منزل خوب همه چیز را بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که همه وسایل مورد نیازتان را همراه برده اید. اگر هم چیزی را فراموش کردید آرامش خود را حفظ کرده و عصبی نشوید، این کار هیچ نتیجه ای برای شما نخواهد داشت. موقع ناهار خودتان را به یک دسر خوشمزه و یا یک فنجان چای گرم مهمان کنید. مجردهای عزیز مواظب باشید گزینه های زیادی که پیش رو دارید باعث سر در گمی شما نشوند و در انتخاب خود دقت کنید.
 
 

فال روزانه متولدین شهریور
 
امروز به احتمال زیاد مجبور خواهید شد زمان زیادی را در ماشین و پشت ترافیک بگذرانید. حتی به خاطر گرفتار شدن در ترافیک ممکن است به بعضی از قرارهایتان نرسید. لازم نیست همه جا با وسیله شخصی بروید، رفتن به بعضی جاها با وسایل نقلیه عمومی خیلی راحت تر است و کمتر در ترافیک گرفتار می شوید و دغدغه جای پارک را هم ندارید.در غیر این صورت ترافیک سرسام آور شما را خیلی عصبی خواهد کرد و این ممکن است به رفتارهای اشتباهی از جانب شما منجر شود. اگر کسی را دوست دارید همراه او به تفریح بروید و با خیال راحت ولخرجی کنید. احساس خود نسبت به او را با کلماتی زیبا بیان کنید و جسارت به زبان آوردن احساسات خود را داشته باشید.
 
 

فال روزانه متولدین مهر

امروز باید یک سری کارهای اداری که به مسائل مادی مربوط می شوند را انجام دهید و این کار شما را از انجام کارهایی که دوست دارید باز خواهد داشت. شما دوست دارید وقتتان را صرف خودتان و عشقتان کنید و انجام این کارهای خسته کننده واقعا برایتان سخت است. ولی خیلی به این چیزها فکر نکنید، وگرنه حواستان پرت شده و اشتباه خواهید کرد و برای درست کردن اشتباه هایتان کلی وقت باید صرف کنید. با دقت و حوصله کارهایتان را انجام دهید تا بتوانید آنها را به موقع تمام کنید و به دنبال کارهای شخصیتان بروید. پس از تمام شدن این کارها خواهید توانست با عشقتان دیدار کنید و خستگی این روز طولانی را از تن به در کنید. 

 

فال روزانه متولدین آبان

امروز یک نفر، به احتمال زیاد یک خانم، برای دیدن شما به منزلتان خواهد آمد که بسیار ناراحت و خشمگین است. حرف زدن با او نتیجه چندانی به همراه نخواهد داشت، بهتر است به جای این که با او صحبت کرده و یا نصیحتش کنید یک فیلم یا موسیقی شاد بگذارید، نتایجی که به دست می آورید شما را غافلگیر خواهند کرد. با این کار خواهید توانست او را به آرامش برسانید، همه ما از اثر معجزه آسای این خنده آگاه هستیم. . اگر برای رابطه عشقی خود برنامه ای در سر دارید بدانید که فقط با رویاپردازی نمی شود پیش رفت، باید جلو بروید و هر چند کوچک، گام بردارید. ببینید رابطه تان به کدام سمت دارد پیش می رود؟
 
 

فال روزانه متولدین آذر

آیا مدتی است منتظر نامه مهمی بوده اید؟ اگر جوابتان مثبت است باید این را بدانید که به این زودی خبری از این نامه نخواهد شد. اگر امروز به دستتان نرسید با فرستنده آن تماس بگیرید و خواهش کنید نسخه دیگری از آن برایتان بفرستند، چرا که به احتمال زیاد این نامه یا محموله پستی گم شده است. بهتر است به جای این که بیهوده منتظر بمانید همین حالا دست به کار شوید. داشتن دو نسخه از یک نامه ضرری نمی تواند داشته باشد. در حال حاضر بین رابطه مطلوب شما و مسئولیت هایتان تضاد وجود دارد، حتی اگر فکر می کنید که می دانید چه باید بکنید خیلی با عجله تصمیم گیری نکنید و به خودتان فرصت بدهید.

 

فال روزانه متولدین دی

امروز مسائل مالی شما را بسیار عصبی کرده اند. بهتر است به جای حرص و جوش خوردن به خاطر این موضوع به آنچه که برای حل کردن این مشکلات باید انجام دهید فکر کنید. شم تجاریتان امروز در سطح خیلی بالایی کار می کند. اگر تمرکز خود را حفظ کنید خواهید توانست به نتایج قابل توجهی دست پیدا کنید. یک طرح خوب برای عملکردتان برنامه ریزی کرده و بر اساس آن پیش بروید. از این که در رابطه عاطفیتان برای خوشحال کردن طرف مقابلتان کاری بکنید و یا حرفی بزنید که از ته دلتان نیست خودداری کنید. او خیلی زود متوجه این موضوع خواهد شد و مطمئن باشید که حس خوبی نسبت به این موضوع نخواهد داشت.
 
 

فال روزانه متولدین بهمن

کاغذبازی هایی خسته کننده در انتظارتان هستند که دلتان می خواهد هر چه زودتر انجام شوند. بیخیال بودن دیگران و ساده انگاری آنها باعث ناراحتی و دلخوری شما می شود. نگران دیگران نباشید و روی کار خودتان تمرکز کنید. با ناراحت شدن از دست دیگران و فکر کردن به آنها فقط در کار خودتان وقفه ایجاد می کنید. اگر سرتان به کار خودتان باشد خواهید دید که وقتی آنها تازه اول راه هستند شما همه وظایف خود را به انجام رسانده اید! امروز هر چقدر بیشتر برای حل کردن مشکلات موجود در رابطه عاطفی خود تلاش کنید بیشتر اوضاع را بهم خواهید ریخت. آرامش خود را حفظ کرده و کمی با خودتان خلوت کنید. فردا هم روز خداست.
 
 

فال روزانه متولدین اسفند

امروز برای انجام کارها و پروژه هایتان با کمبود اطلاعات لازم مواجه هستید. هر چقدر هم در وبسایت ها و مجلات تخصصی بگردید حتی اگر برخی اطلاعات جالب را به دست بیاورید هم دقبقا همان چیزی که می خواهید یافت نخواهد شد. اگر کارتان اورژانسی نیست و خیلی عجله ندارید بهتر است آن را برای وقت دیگری بگذارید، در غیر این صورت مجبور خواهید بود زمان بسیار زیادی را صرف این کار کرده و نتیجه های خیلی اندک به دست بیاورید. امروز انتظارهای نابجایی که شریک زندگیتان از شما دارد مایه نارحتی شما را فراهم می کند و اگر هم سعی کنید که دلخوری خود را در رابطه با این موضوع بیان کنید نتیجه ای نخواهد داشت. بهتر است وقت دیگری در رابطه با آن حرف بزنید.
 
 

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: