فال روزانه یکشنبه 1 شهریور 1394

فال روزانه

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

فال روزانه یکشنبه 1 شهریور 1394

فال روزانه یکشنبه یکم شهریور 1394

 

دوست عزیزی که 1 شهریور به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال برایتان سالی همراه با فعالیت های اجتماعی زیاد است و شما دوستان بسیار زیادی پیدا خواهید کرد و از زندگی و دوستانی که در اطرافتان دارید لذت خواهید برد. شما آرامتر هستید و نسبت به نیازهای دیگران حساسیت بیشتری دارید. امسال سالی فوق العاده برای ساختن آینده شما می تواند باشد به شرطی که صبور باشید، آرامش خود را حفظ کنید و تا می توانید پس انداز کنید. امسال ماجراجویی شما بیش از همیشه است و شور و هیجان بیشتی دارید. در این جهت خلاقیت خود را به کار بگیرید، فقط یادتان باشد که انرژی خود را بیهوده هدر ندهید. همچنین اراده بیشتری داشته و سخت تر تلاش خواهید کرد. از این فرصت استفاده کرده و با نظم و برنامه ریزی برای رسیدن به اهدافتان تلاش کنید. امسال حتی اگر مانعی در راهتان قرار بگیرد با زور بیشتری برای باز کردن راهتان تلاش خواهید کرد.

 


فال روزانه متولدین فروردین

امروز ممکن است از روی حس وظیفه شناسی فکر کنید که باید برای یکی از اعضای خانواده و دوستانتان کاری را انجام دهید. سعی کنید اگر کسی راه خودش را گم کرده و در مورد این که کجای این دنیا ایستاده و چه باید بکند دچار بحران شده است کمک کنید. نگرانی شما برای دیگران نشان دهنده حس نوعدوستی شما است و این که باید این حس را در درون خود تقویت کنید. برای مدتی رویاپردازی را کنار بگذارید و به مسائلی بپردازید که بیشترین اهمیت را برای شما دارند. به وعده و وعیدهایی که به دیگران داده اید وفادار بمانید و به حرف هایی که زده اید عمل کنید. این موضوع شامل رابطه عاطفی نیز می شود. یادتان باشد که بدقولی می تواند اثرات منفی زیادی روی رابطه شما داشته باشد.
 
 
 
فال روزانه متولدین اردیبهشت
 
امروز فکرتان آزاد و راحت است، ولی عمل کرن به افکارتان کار سختی خواهد بود. به نظر می رسد که قدرتی محدود کننده دارد جلوی شما را می گیرد و حسی در درونتان وجود دارد که باعث می شود به محافظه کاری روی بیاورید و در مورد هر فکری که در سرتان است احتیاط داشته باشید. از این فرصت استفاده کنید تا وظایفی که به حواس جمع و احتیاط نیاز دارند را به انجام برسانید. برای رسیدن به موفقیت قبل از هر کاری باید هدف خود را به طور دقیق مشخص کنید و هر چیز دیگری که انرژی شما را بیهوده هدر می دهد از برنامه خود حذف کنید. کار کردن همراه با کسانی که جهت فکری متشابه با شما دارند باعث می شود در رسیدن به اهدافتان موفق تر باشید.

 

فال روزانه متولدین خرداد
 
امروز رفتارهای شما آنقدر که خودتان انتظار دارید باعث جلب توجه دیگران نخواهد شد. خودتان را درگیر کارهایی که برای شما نتیجه ای به همراه نخواهند داشت نکنید. با اصرار کردن به انجام شدن کارها به آن روشی که شما انتظار دارید تنها در هر کاری که می خواهید انجام دهید برای خودتان دشمن های سرسخت درست خواهید کرد. امروز برای این که بتوانید در کارهایتان به موفقیت دست پیدا کنید باید با فکر، وجدان کاری و احتیاط پیش بروید. شایددلتان بخواهد همراه با دوستانتان کمی خوشگذرانی کنید ولی به احتمال زیاد برنامه تان در دقیقه نود بهم خواهد ریخت. اشکالی ندارد، در خانه و به تنهایی هم می توانید تفریح کنید و خوش بگذرانید.
 
 

فال روزانه متولدین تیر
 
امروز درست به همان اندازه ای که نیاز است در کارهایتان نظم و ترتیب و حس مسئولیت پذیری دارید و می توانید در انجام کارهایتان نسبتا موفق باشید. باید فکرتان درست کار کند تا با درک صحیحی که از زمان و محدودیت هایتان دارید مشکلاتی که پیش رویتان قرار می گیرند را حل کنید. شما اراده ای پولادین دارید که به شما کمک می کند هر وظیفه ای را که به عهده می گیرید به انجام برسانید. سعی کنید انعطاف پذیر باشید و اتفاقاتی که باعث ایجاد تغییرات در برنامه ریزی شما می شوند را بپذیرید. خوشحالی شما محدود به دنیای اطرافتان نمی شود، سعی کنید شادی را در درون خود بیابید. بی دلیل با عشقتان بداخلاقی نکنید، او دقیقا نمی داند چه چیزی باعث ناراحتی شما شده است.

 
 
فال روزانه متولدین مرداد
 
این که امروز بخواهید با حرف زدن از زیر کارها و وظایفتان در بروید اصلا فکر خوبی نمی تواند باشد و باعث دلخوری دوستان و اطرافیانتان خواهد شد. در واقع وقت آن رسیده است که مسئولیت کارهایتان را خودتان به عهده بگیرید. بهتر است زمانی را که صرف در رفتن از زیر کارهایی که باید انجام دهید می کنید برای انجام دادن آن کارها به کار بگیرید. نگران نباشید، بعد از تمام کردن انجام وظایفتان وقت کافی برای تفریح و خوشگذرانی هم خواهید داشت و می توانید با وجدانی راحت از وقت آزاد خود لذت ببرید. دیگران را درک کنید و به آنها و خواسته هایشان احترام بگذارید، این کار در واقع احترام گذاشتن به خودتان است.
 
 
 
فال روزانه متولدین شهریور

درست زمانی که فکر می کنید همه چیز را به طور کامل درک کرده اید و برای آن به درستی برنامه ریزی کرده اید، مانع دیگری سر راهتان پیدا می شود. به احتمال زیاد اولین عکس العمل شما این است که ناراحت می شوید. خشم به شما هیچ کمکی نخواهد کرد، شما نمی توانید همیشه کنترل همه چیز را در دست داشته باشید. همیشه ممکن است اتفاقات غیر منتظره ای پیش بیایند. برای چیزهایی که می دانید و می توانید برنامه ریزی کنید، ولی این را هم به یاد داشته باشید که نیروهایی مخفی وجود دارند که می توانند در کار شما مانع ایجاد کنند، تنها کاری که از دست شما در این مورد بر می آید این است که حواستان را خوب جمع کرده و خونسردی خود را حفظ کنید.
 
 

فال روزانه متولدین مهر

امروز ممکن است این طور به نظرتان بیاید که دیگران دارند چوب لای چرخ شما می گذارند، ولی در واقع آنها تنها دارند وظایف خود را انجام می دهند. با این حال انگار که فرشته های نجات می خواهند به شما در انجام کارهایتان کمک کنند و از جاهای که خودتان هم نمی دانید به شما کمک می شود. آرامش خود را حفظ کرده و کمی به آنچه در اطرافتان می گذرد فکر کنید. امروز روز خیلی خوبی برای شروع کارهای جدید و یا ایجاد تغییرات نیست، این کار را برای زمان دیگری بگذارید. به جای این که به دنبال ماجراهای تازه باشید کمی برای استراحت و تمدد اعصابتان وقت بگذارید، روزهای اول هفته خیلی شلوغ هستند و شما را خسته کرده اند.

 

فال روزانه متولدین آبان

امروز اگر کمی فکر کنید متوجه خواهید شد که دیگران کلید اصلی حل مشکلاتتان هستند. فکر نکنید که باید خودتان به تنهایی از پس تمام مشکلات بر بیایید و راه حل آنها را پیدا کنید. از کسانی که در رابطه با مشکل شما حرفی برای گفتن دارند و یا کاری از دستشان بر می آید کمک بخواهید. شما همیشه هر کاری که از دستتان برمی آید را برای دیگران انجام می دهید، اشکالی ندارد اگر گاهی هم شما از آنها کمک بخواهید، البته انتظارات بیش از حد نیز از آنها نداشته باشید. حفظ آرامش و داشتن نظم و پشتکار بهترین روش ممکن است که در حل هر مشکلی می تواند به کارتان بیاید. اگر در مورد رابطه عاطفی خود نیازهایی دارید که برآورده نمی شوند آنها را خیلی دقیق و با جزئیات با شریک زندگی خود در میان بگذارید.

 

فال روزانه متولدین آذر

اگر بخواهید به از این شاخه به آن شاخه پریدن خود ادامه دهید ناگهان متوجه خواهید شد که به هیچ جایی نخواهید رسید. به جای این که همزمان خودتان را درگیر چندین کار مختلف بکنید، بهتر است امروز انرژی خود را روی یکی از این کارها که اولویت بیشتری دارد متمرکز کرده و آن را به انجام برسانید. اگر در کارهایتان دچار مشکلی شده اید بد نیست به پایه رجوع کرده و ببینید اگر مشکلی ریشه ای وجود دارد ابتدا آن را حل کرده و سپس به مسیرتان ادامه بدهید. چرا که با انجام این کار سایر مشکلات مرتبط با آن نیز خود به خود برطرف خواهند شد. اجازه ندهید محبوبیتی که به دست آورده اید باعث غرورتان شود وگرنه احترامتان را برای آنها از دست خواهید داد.

 

فال روزانه متولدین دی

از اول صبح برای تمام روزتان برنامه ریزی کنید و ببینید چه کارهایی را باید به انجام برسیانید. اکنون زمان خوبی برای انجام کارهایی است که به توجه زیاد شما نیاز دارند و با جزئیات زیادی همراه هستند. یادتان باشد که در رابطه با برخی از کارهایی که دارید انجام می دهید محدودیت های مختلف از جمله محدودیت های زمانی وجود دارند. حواستان به کار خودتان باشد و اجازه ندهید که دیگران تمرکزتان را بهم بزنند. کمی برای خودتان و آرامش درونیتان وقت بگذارید و به مدیتیشن و کارهایی که باعث آرامش بیشترتان می شوند بپردازید. کمی رویاپردازی هم فکر خوبی می تواند باشد، این کار شما را برای بازگشتن به دنیای واقعی آماده خواهد کرد.
 
 
 
فال روزانه متولدین بهمن

برای این که خودتان را با انرژی وضعیتی که در آن هستید هماهنگ کنید شاید لازم باشد که روش فکر کردنتان را کمی تغییر دهید. در حالی که دلتان می خواهد به طور ناگهانی کار تازه و ماجراجویانه ای را شروع کنید، نیروی قدرتمندی در درونتان از شما می خواهد که کمی محتاط تر و محکمتر باشید. نگرش پیشروی خود را محدود نکنید، ولی قربانی رفتارهای حساب نشده و بچگانه هم نشوید. با این همه فعالیت های اجتماعی که این روزها در برنامه تان دارید اعتماد به نفستان زیاد شده است. کارها را نیمه کاره رها نکنید، یا کاری را شروع نکنید و یا اگر شروع کردید تا آخر راه پیش بروید. این موضوع به ویژه در مورد روابط عاطفیتان صدق می کند.

 

فال روزانه متولدین اسفند

امروز استقامت و پشتکار شما مورد تحسین قرار خواهد رفت. یک نقشه حساب شده همان چیزی است که نیاز دارید تا مورد تحسین و تایید بالا دستی های خود قرار بگیرید. شما بهترین راه ممکن برای پیشروی را می دانید و اکنون تنها چیزی که لازم دارید این است که اعتماد به نفس کافی داشته باشید تا ایده هایتان را به مرحله اجرا بگذارید. امروز شروع کردن کارهای جدید برای شما راحت تر از معمول خواهد بود چرا که قلب و مغزتان در هماهنگی با یکدیگر کار می کنند. خودتان را با همه موقعیت های خوبی که در دسترس دارید درگیر نکنید، وگرنه وقت و انرژی کافی برای به نتیجه رساندن همه آنها را نخواهید داشت. به حرف قلبتان گوش کرده و بهترین انتخاب را انجام دهید.
 
 

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: