فال روزانه چهارشنبه 21 مرداد 1394

فال روزانه

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

فال روزانه چهارشنبه 21 مرداد 1394

فال روزانه چهارشنبه بیست و یکم مرداد 1394

 

فال روزانه متولدین فروردین

شاید لازم باشد برای این که از استرس به دور باشید، کمی شوخ طبعی کنید. برای حل مشکلات و فراموش کردن سختی های زندگی با دوستان تان وقت بگذرانید و برای یکدیگر جوک تعریف کنید. اگر چه این روش موقتی است اما برای تغییر روحیه شما موثر است و پس از آن می توانید با ذهنی باز برای حل مشکلات تان اقدام کنید. چند بار به عشق زندگی تان گفته اید که دوستش دارید؟ امروز به دنبال راهی رمانتیک برای بیان احساسات تان باشید. یک بیت شعر، پیاده روی کنار ساحل یا حتی زیر آسمانی آبی به شما در این راه کمک می کند.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز احساسات شما به اوج خود رسیده است. شما در شرایطی خاص قرار گرفته اید و فکر می کنید که اگر احساسات تان را بیان نکنید، بهتر است اما این روش نه تنها به شما کمک نمی کند بلکه موجب آسیب تان نیز می شود. بنابراین به جای نادیده گرفتن آنها، افکار خود را بروز دهید. قبل از این که قدم به مکانی ناشناخته بگذارید، از امنیت آن آگاهی یابید. شاید آنچه در مقابل تان می بینید سرابی بیش نباشد. بنابراین با احتیاط عمل کنید تا پشیمانی به سراغ تان نیاید.

 

فال روزانه متولدین خرداد

شما در شرایطی هستید که فکر می کنید ایده های مثبتی در سر ندارید، به همین دلیل سکوت را انتخاب کرده اید. اما حتی اگر عصبانی، نگران یا آزرده خاطر هستید، سعی کنید افکار خود را با دیگران در میان بگذارید. فکر نکنید همیشه این شما هستید که باید دیگران را شاد کنید، گاهی هم این فرصت را به دیگران بدهید تا تغییراتی در روحیه شما ایجاد کنند. با تظاهر این که همه چیز رو به راه است، تنها به خودتان آسیب می رسانید. اگر می خواهید در رابطه عاطفی خود تاثیر بیشتری داشته باشید،کمی جدی تر عمل کنید و خودتان را جای شریک زندگی تان بگذارید و گاهی از زاویه دید او به مسائل نگاه کنید.

 


فال روزانه متولدین تیر

حال زمان آن است که به سلامت فیزیکی خود اهمیت دهید، بنابراین آن را نادیده نگیرید. برای این که از کارتان عقب نمانید و پول خوبی به دست آورید، از رفتن به دندان پزشکی گریزانید یا حتی سعی می کنید ارزان ترین دندان پزشک را انتخاب کنید اما این را بدانید که هیچ چیز مهمتر از سلامتی شما نیست بنابراین با بدن خود با احترام و آنطور که شایسته آن است برخورد کنید. خود را در اولویت کارهایتان قرار دهید. اگر رابطه عاطفی شما آنطور که می خواهید پیش نمی رود، به دنبال دلیل آن باشید. صبر کلید موفقیت شما است.

 

 
فال روزانه متولدین مرداد

برقراری تعادل ممکن است در حال حاضر شما را به دردسر بیاندازد بنابراین بر آن پافشاری نکنید. گاهی برای رشد خود باید برخی کارها را رها کنید، حتی اگر تعادلی بین آنها برقرار نباشد. همیشه همه چیز آنطور که می خواهید پیش نمی رود اما نا امید نباشید و به سرنوشت اعتماد کنید. در رابطه عاطفی شما یکی از طرفین دیگری را نادیده می گیرد اما این موضوع آنقدر که شما بزرگ اش کرده اید اهمیت ندارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که تفاوت های میان خود و شریک زندگی تان را پیدا کنید و سعی کنید درباره آنها با یکدیگر گفتگو کنید تا قدرت درک تان بالاتر رود.

 

 
فال روزانه متولدین شهریور

امروز پر از انرژی هستید طوری که گویا در آسمان پرواز می کنید اما حواس تان باشد زیرا یک حرکت اشتباه شرایط شما را تغییر خواهد داد. هر کاری که فکر می کنید می تواند بر شادی شما بیافزاید، انجام دهید. دیگران را نیز از این شادی بی نصیب نکنید. گاهی افراد برای جلب توجه هر کاری انجام می دهند زیرا از نادیده گرفته شدن هراس دارند. اگر شریک زندگی تان این راه را در پیش گرفته است، تا صبرتان تمام نشده سعی کنید با او مشکل را برطرف کنید.

 
 
فال روزانه متولدین مهر

بهتر است دنباله رو دیگران نباشید. اگر آنها لبه تیغ راه می روند، دلیلی ندارد شما هم این کار را انجام دهید. سعی کنید از قوانینی که دیگران برای شما ترتیب می دهند، دوری کنید و به بازی آنها تن ندهید. به ندای قلب خود گوش دهید نه دیگران. بین شما و شریک زندگی تان اختلاف افتاده و این شما را نگران کرده است زیرا می ترسید که انتظارات و آرزوهای او بالاتر از توان شما باشد. نگران نباشید، بهترین راه برای حل این مشکل گفتگو است. 



فال روزانه متولدین آبان

حساسیت بیش از اندازه شما موجب شده که بدون بررسی دقیق، نتیجه گیری کنید و به همین دلیل  حقیقت را آنطور که باید نبینید. اما سعی کنید قبل از اقدام به هر کاری، شرایط را به خوبی بسنجید سپس تصمیم نهایی را بگیرید. استرس تنها می تواند شرایط را بدتر کند بنابراین نگران چیزی که هنوز درباره آنها اطلاعات کافی ندارید، نباشید. امروز در مورد رابطه عاطفی خود به حقایقی می رسید که شما را غافلگیر می کند اما باعث می شود به رابطه خود جدی تر فکر کنید و به آرامشی که مدت ها است دنبال اش هستید، برسید. 

 

 
فال روزانه متولدین آذر

فکر می کنید در چاه افتاده اید و راه چاره ای نیست. شاید درباره موضوعی مطمئن باشید اما  بیان آن در حال حاضر می تواند موجب آزار دیگران شود به همین جهت بهتر است اکنون از بیان احساسات واقعی خودداری کنید. اگرچه شریک زندگی تان موضوعات گذشته را دوباره بازگو کرده است اما بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که فقط نگاه کنید تا شرایط کمی آرام تر شود. این کار باعث می شود شریک زندگی تان حقیقت را درک کرده و خودش را جای شما بگذارد و از کار خود احساس پشیمانی کند.



فال روزانه متولدین دی

امروز بی هیچ دلیلی احساس ناراحتی و ناامیدی می کنید و حتی ممکن است به گریه بیافتید. برای دوری از این احساس بهتر است به استخر بروید و خودتان را به جریان آب بسپارید تا کمی آرامش یابید. نگران نباشید این احساس موقتی است و فردا که خورشید دوباره طلوع کند احساس شما نیز مثبت خواهد شد. رابطه عاطفی شما احتیاج به تغییر دارد اما هنوز راه درست آن را پیدا نکرده اید. بهتر است روی هدف هایتان تمرکز کنید تا قدم به مرحله بالاتری بگذارید. بنابراین دست از تلاش بر ندارید.



فال روزانه متولدین بهمن

امروز احساسات ناشناخته ای را تجربه خواهید کرد بنابراین خودتان را آماده کنید. بهتر است در این شرایط  زیاده روی نکنید. هر چه آرام تر و با ثبات تر باشید، نتیجه بهتری خواهد گرفت. قبل از اقدام به هر کاری تا 10 بشمارید، نفسی عمیق بکشید سپس تصمیم بگیرید. امروز در خانه ماندن برایتان کمی سخت است و حوصله خواندن هیچ کتابی هم ندارید. شما باید بیرون از خانه باشید و دوستان تان را ملاقات کنید. شاید این تعطیلات زمان خوبی باشد تا با دوستان قدیمی خود قرار ملاقاتی بگذارید و کمی خوش بگذرانید. در این شرایط عشق زندگی تان را نیز فراموش نکنید.




فال روزانه متولدین اسفند

در این شرایط احساس می کنید به آزادی بیشتری احتیاج دارید. از طرفی می خواهید از احساسات خود مدتی دوری کنید یا از محبوب تان کمی فاصله بگیرید، از طرف دیگر دوست دارید در کنار شریک زندگی تان وقت بگذرانید زیرا واقعا به او احتیاج دارید. توصیه می کنیم قبل از اقدام به هر کاری درباره رابطه عاطفی خود جدی فکر کنید. گاهی در زندگی مهم نیست که چقدر تلاش  می کنید، اصرار شما نتیجه ای نمی دهد. اما نگران نباشید زیرا این شرایط موقتی است. برای آرامش خود لباس هایی به رنگ روشن به تن کنید و با عشق زندگی تان به رستورانی رمانتیک بروید.

 

منبع: برترین ها


مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: