فال روزانه دوشنبه 19 مرداد 1394

فال روزانه

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

فال روزانه دوشنبه 19 مرداد 1394

فال روزانه دوشنبه نوزدهم مرداد 1394

 

فال روزانه متولدین فروردین

امروز برای شما روز خوب و لذت بخشی خواهد بود. حال و هوای خوبی دارید و از همراه بودن با دیگران و وقت گذراندن با آنها لذت می برید. هیچ کاری که نیاز به نظم و تفکر منطقی دارد را انجام ندهید، در چنین روزی بهتر است استراحت کرده و به تفریح و خوشگذرانی بپردازید. اگر مجبور هستید کار کنید هم سعی کنید حال خوبتان را حفظ کنید، در محل کار و در حین انجام وظایفتان نیز می توانید شاد و خندان باشید. امروز نگذارید که هیچ چیزی حال خوبتان را از شما بگیرد. ما اغلب ندای قلبمان را نادیده می گیریم چرا که آمادگی پذیرش آن را نداریم. بهتر است به آنچه که از درون به شما الهام می شود اعتماد کنید و احساسات خود را باور داشته باشید.
 
 
 
فال روزانه متولدین اردیبهشت

اگر کارها طبق خواسته شما نمی روند و اوضاع باب میلتان نیست افسرده نشوید و غصه نخورید. اگر می خواهید دنیا به کامتان باشد این شما هستید که باید نگرشتان را عوض کنید. اطمینان داشته باشید که وقتی به جای اخم کردن لبخند بزنید همه چیز روبراه خواهد شد. از کاه کوه نسازید و هر مشکل کوچکی را برای خودتان بزرگ نکنید.بالاخره هر راهی کمی فراز و نشیب دارد. انرژی ویژه ای برای برقرار کردن رابطه های تازه دارید و ممکن است شریک زندگیتان را بیابید. خواسته هایتان را از کسی که دوست دارید مخفی نکنید، در یک رابطه زمانی نیازهای شما برآورده می شوند که با جزئیات در مورد آنها صحبت کنید.
 
 

فال روزانه متولدین خرداد

عشق دارد به سراغتان می آید و نسبت به همیشه شور و هیجان بیشتری خواهید داشت. مواظب باشید که نسبت به کسی که شما را به خود جذب کرده است بیش از حد هیجان زده نشوید و نگرش غیر منطقی نسبت به او و احساستان نداشته باشید. همچنین ممکن است که یک نفر دیگر افکاری را در شما به وجود بیاورد که به طور کامل واقعیت ندارند. به نظر می رسد این اواخر کمی نسبت به عشقتان بی توجهی کرده اید. وقت آن رسیده که به او بگویید چقدر دوستش دارید. یادتان باشد که هر چقدر هم او را دوست داشته باشید و او هم از عشق شما مطمئن باشد، گاهی در گیر و دار زندگی دچار روزمرگی می شویم و عشقمان را فراموش می کنیم.
 
 

فال روزانه متولدین تیر

امروز در محل کارتان منتظر اتفاق تازه ای هستید و برایتان سخت است که صبوری خود را حفظ کنید. شما آدمی نیستید که احساسات خود را به راحتی بیان کند و فکر می کنید که رفتارهایتان نشان دهنده احساستان هستند، ولی کاملا در اشتباهید. گاهی لازم است که افکار و احساساتمان را با اطرافیانمان در میان بگذاریم. سرعت پیش رفتن امور در امروز ممکن است باعث احساس سر درگمی شما بشوند. اگر در رابطه با مسائل عاطفی و عشقی حس کردید که انگار همه چیز را روی دور تند گذاشته اند تعجب زده نشوید. بهضی چیزها آنقدر سریع دارند پیش می روند که درک آنها برایتان سخت است. خیلی روی جزئیات زوم نکنید و به تجزیه و تحلیل آنها نپردازید.
 
 
 
فال روزانه متولدین مرداد

امروز بخش رویاپرداز وجودتان فعال شده و نگرشتان به دنیای اطرافتان خیلی ایده آل گرایانه شده است. با وجود آن که شرایط موجود در واقع دقیقا آنطوری که شما فکر می کنید نیستند، این بدان معنی نیست که شما نمی توانید شرایط را تغییر داده و به آنچه که می خواهید نزدیکتر کنید. وقتی پای اهدافتان در میان است شجاع باشید و به رویاهایتان را دنبال کرده و به واقعیت تبدیل کنید. چند روز اخیر فعالیت های اجتماعی زیادی داشته اید و کمی خسته شده اید. امروز بعد از تمام شدن کارتان به سکوت امن خانه پناه ببرید و کمی با خودتان خلوت کرده و استراحت کنید. یک فنجان چای داغ و یک کتاب خوب از هر مسکنی بهتر می توانند باشند.
 
 
 
فال روزانه متولدین شهریور

امروز سعی کنید مثبت نگری بیشتری داشته باشید و اجازه ندهید که انرژی های منفی اطرافتان مانند باتلاقی شما را در خود فرو بکشند. حقایق مهم را نایده نگیرید و بین خودتان و واقعیت رابطه ای منطقی برقرار کنید. نگذارید که افکارتان شما را به دنیایی بکشانند که با شما هیچ ارتباطی ندارد و از مسیر اصلیتان خارج نشوید. مجردهایی که در جست و جوی عشق هستند در هفته های آینده باید وقت بیشتری را همراه با دوستان خود بگذرانند، آنها بیشترین کمک را در یافتن عشقتان می توانند به شما بکنند. شما در ارتباط برقرار کردن با دیگران کمی وسواسی هستید، ولی وقتی طرف مقابلتان اعتماد شما را به خود جلب کند خیلی زود رفتارتان عوض می شود. ولی به شما توصیه می شود آنقدر دیر علاقه خود را نشان ندهید که موقعیتتان را از دست بدهید.
 
 
 
فال روزانه متولدین مهر

امروز دلتان هوس مهمانی و خوش گذرانی کرده است. با دوستان و نزدیکانتان ارتباط برقرار کنید و به دیدار آنها بروید. امشب تا دیر وقت بیدار بمانید و در کنار خانواده و دوستان بگو و بخند کنید و از زمانی که می گذرانید نهایت لذت را ببرید. از هر لحظه امروزتان نهایت استفاده را ببرید و قدر زندگی را بدانید. امروز حال و حوصله کار و مسئولیت اضافی را ندارید، پس سعی کنید خودتان را از همکارانی که می خواهند وظایفشان را به دوش شما بیندازند دوری کنید. اگر توانستید کمی ماجراجویی را حتما در برنامه روزانه تان جای دهید. بهترین لباس هایتان را بپوشید و حسابی به خودتان برسید. ممکن است امروز با کسی آشنا شوید که به یکی از مهمترین افراد زندگیتان تبدیل شود.


 
فال روزانه متولدین آبان

امروز وقتتان را با جستجوی معنای پنهان چیزها تلف نکنید. با جریان زندگی همراه شده و از روزتان لذت ببرید. هر چقدر خودتان بیشتر راحت باشید اطرافیانتان را نیز راحتتر خواهید کرد و این موضوع مجددا به خودتان بازگشته و حالتان را بهتر خواهد کرد. اگر می خواهید دوستان زیادی داشته باشید خودتان هم باید رفتاری دوستانه داشته باشید و دیگران را با خودتان دشمن نکنید. قبل از این که ارتباط دوستانه خود را با کسی محکم کنید ابتدا او را خوب بشناسید. مجردها بهتر است زیاد در خانه نمانند، این راه خوبی برای پیدا کردن شریک زندگیتان نمی تواند باشد. با دوستانتان در خارج از منزل قرار بگذارید و فعالیت های اجتماعی را حتما در برنامه خود قرار دهید.
 
 
 
فال روزانه متولدین آذر

امروز خلاقیت شما در اوج است و هنرمند درون شما می خواهد بیرون آمده و خود را به نمایش بگذارد. خودتان را مشغول خیالات و رویاهایی کنید که شما را شاد می کنند. این کار باعث می شود در مقابل فشار کاری زیادی که امروز برایتان به همراه دارد احساس بهتری داشته باشید و به تعادل برسید. از هر طریقی که خلاقیت خود را می توانید بروز دهید خودتان و احساسات درونتان را بیان کنید. برای خانواده خود وقت بگذارید و آنها را از انرژی مثبتی که امروز دارید بی نصیب نگذارید. امشب شب خیلی خوبی برای ابراز عشق به همسرتان می تواند باشد، پس کاری کنید که احساس دوست داشته شدن را در او زنده کنید. نگذارید مشکلات زندگی بین شما فاصله بیندازند.



فال روزانه متولدین دی

فوران ناگهانی انرژی در درون شما باعث شده است که تمایل داشته باشید با دیگران در تفریح و یا انجام پروژه های خلاقانه همراه شوید. با دوستان و نزدیکانتان دور هم جمع شوید و شبی به یاد ماندنی را پشت سر بگذارید. اگر امروز کسی از رفتارتان ایراد گرفت اصلا به اعتقاد او اهمیت ندهید، اگر رفتارتان باب میل آنها نیست این مشکل خودشان است! از این که با بیان کردن افکارتان به نظر دیگران ضعیف بیایید ترسی به دلتان راه ندهید. وقتی در رفتارتان صداقت داشته باشید طرف مقابلتان نیز با شما همانطور رفتار خواهد کرد. احساسات خود را تا جایی که می توانید بیان کنید و برای همسرتان وقت بگذارید و کارهایی جدید با هم انجام داده و به رابطه خود تنوع بدهید.



فال روزانه متولدین بهمن

طی چند هفته آینده در زمینه مسائل عاطفی و احساسی زندگی خود با بهبود مواجه خواهید شد. چیزی که امروز باید در حال حاضر مواظبش باشید این است که در مورد رابطه های فعلی خود غیرمنطقی برخورد نکنید و چیزها را همان طوری که هستند ببینید. هرچند خودتان به دنبال اطلاعات جدید نیستید ممکن است به طور ناگهانی با حقایقی روبرو شوید که افکار و باورهای قبلیتان را کاملا بهم بزنند. آینده در انتظار شماست، فکر کردن به گذشته را رها کنید. برای این که رابطه عاطفیتان با عشقتان راکد نشود فعالیت هایی جدید را در برنامه تان قرار بدهید و با انجام کارهایی که تا بحال نکرده اید به رابطه خود هیجان بدهید.


 
فال روزانه متولدین اسفند

در رابطه با مسائل عاطفی و احساسی بهتر است کمی از جدیت خود بکاهید و خیلی سخت نگیرید. چرا که با رویکرد جدی خود باعث می شوید دیگران خیلی به شما نزدیک نشوند و آن ها را ترسانده و فراری می دهید. کمی راحت تر برخورد کنید و علاقه خود به تفریح و خوشگذرانی و روابط اجتماعی را نشان دهید تا ببینید چه نتایجی خواهید گرفت. اخباری در مورد یکی از آشنایانتان به گوشتان رسیده است که از صحت آنها مطمئن نیستید. تا وقتی از حقیقت شنیده هایتان اطمینان نیافته اید از هرگونه اظهار نظر خودداری کنید. اگر مجرد هستید ممکن است طی چند هفته آینده فرد جدیدی وارد زندگیتان شود، مواظب باشید موقعیت هایتان را از دست ندهید.
 
 

مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: