فال روزانه یکشنبه 4 مرداد 1394

فال روزانه

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

فال روزانه یکشنبه 4 مرداد 1394

فال روزانه یکشنبه چهارم مرداد 1394

 

فال روزانه متولدین فروردین

امروز ممکن است یک دقیقه یک چیز و دقیقه بعد چیز دیگری بگویید. شما خیلی وقت ها از موضوعی به موضوع دیگر می پرید، ولی امروز از آن روزهایی است که آنقدر این کار را انجام می دهید که صدای اطرافیانتان را در می آورید. به جای این که با صدای بلند فکر کنید و هرچیزی که به ذهنتان می آید را به زبان بیاورید، قبل از اینکه حرفی بزنید به آن فکر کنید. در غیر این صورت عوض کردن دائم حرف ها و نقطه نظراتتان در دیگران ایجاد سوء تفاهم خواهد کرد. بد نیست برای تنوع به آرایشگاه بروید و تغییری در ظاهر خود ایجاد کنید. اگر مجرد هستید افراد جدیدی را به سوی خود جذب خواهید کرد. متأهل ها باید تغییراتی در رابطه زناشویی خود ایجاد کنند تا شور و هیجانی به زندگی خود ببخشند.



فال روزانه متولدین اردیبهشت

تشنجی که به وجود آمده است شاید دقیقا همان چیزی باشد که شما نیاز دارید تا از موضوعات ناخودآگاهی که رفتار شما را تحت تأثیر قرار می دهند آگاه شوید. مسائل زیادی هستند که بر روی قلب شما سنگینی می کنند و باید آن ها را بیان کنید. هرچقدر در مطرح کردن مشکلات و مسائل صداقت بیشتری داشته باشید در آینده نتیجه بهتری دریافت خواهید کرد. راه های برقراری ارتباط را باز کنید. در خانه و زندگی و عشق وقت تمیز کاری و دور انداختن چیزهای به درد نخور فرا رسیده است. پرونده های نیمه کاره را برای همیشه ببندید و هر چیز تاریخ گذشته ای را دور بیندازید. حتی پیام های وسوسه انگیز عشق سابقتان را نخوانده پاک کنید و او را نادیده بگیرید.



فال روزانه متولدین خرداد

امروز احتمالا یکی از همکارهای قدیمیتان با شما تماس خواهد گرفت و به شما پیشنهاد خواهد داد تا با او در پروژه ای مشارکت کنید که برای هر دوی شما می تواند نقش سکوی پرتاب را ایفا کند. اگر در محل کارتان به مشکلی برخورده اید سعی کنید آن را به صورت گروهی حل کنید. ممکن است به کسی که برایتان بسیار عزیز است اجازه دهید رفتار خطرناک و یا اعتیادآوری را ادامه دهد فقط برای آنکه از جر و بحث خودداری کرده باشید. باید متوجه شوید که این رفتار به نفع هیچ یک از شما نخواهد بود. در مورد نگرانی های خود خیلی صریح و با صداقت صحبت کنید و موضوع را خیلی جدی با طرف مقابلتان در میان بگذارید. هرچقدر دیرتر عکس العمل نشان دهید میزان آسیب نیز بیشتر خواهد بود.



فال روزانه متولدین تیر

ممکن است در مورد تغذیه خود با برخی مشکلات مواجه شوید. یادتان باشد که بدن شما به احترام نیاز دارد و شما با تغذیه مناسب و حفظ سلامتی خود می توانید به بدنتان احترام بگذارید. این که بخواهید در واکنش به مشکلات خود با پرخوری و یا نخوردن غذای کافی و مناسب عکس العمل نشان دهید هیچ نتیجه ای جز آسیب وارد کردن به خودتان نخواهد داشت. از حالا تا آخر پاییز فرصت دارید تا انقلابی در زمینه کاری خود به وجود بیاورید و برای رسیدن به اهداف بلند مدت خود برنامه ریزی کرده و طبق نقشه پیش بروید. اگر در محل کارتان کسی هست که به او علاقه مند شده اید امروز فرصت خوبی می تواند باشد تا سعی کنید به او نزدیک شده و سر صحبت را با او باز کنید.



فال روزانه متولدین مرداد

از شما خواهش می کنیم تا 9 مرداد ماه هیچ خرج زیادی را در برنامه خود قرار دهید و چند روزی دست نگه دارید. امروز ممکن است بین شما و دوستان، همکاران و یا اعضای خانواده بر سر مسائل مادی بحث و دلخوری به وجود بیاید. به جای محکوم کردن دیگران خودتان حواستان را جمع کنید. اگر بین شما و عشقتان موضوعی وجود دارد که نیاز به حل شدن دارد خیلی زود جهت برطرف کردن آن اقدام کنید. برای این که آرامش رابطه را حفظ کنید مطرح کردن این موضوع را به تعویق نیندازید. آرامش ذهن خود را قربانی حفظ وضعیت ساکن رابطه خود نکنید. امتناع از مواجه شدن با واقعیت فقط برای این که آسان ترین راه ممکن را انتخاب کرده باشید، به نفع هیچ کس نیست. با خودتان، احساستان و عشقتان صادق باشید.



فال روزانه متولدین شهریور

ممکن است به این حقیقت پی ببرید که شخصیت واقعی برخی از اطرافیانتان آن طور که شما فکر می کرده اید نبوده است. در این وضعیت ممکن است خشم و یا حسادت تمام وجود شما را فرا بگیرد، ولی زمام عقل خود را به این احساسات ناگهانی ندهید و سعی کنید عاقلانه و منطقی نسبت به این وضعیت عکس العمل نشان دهید. احساسات کسی که دوست دارید را نادیده نگیرید. حتی اگر او خودش آنها را به زبان نیاورد هم این موضوع باید مورد بحث قرار بگیرد و حل شود. به این مسائل به صورت منطقی رسیدگی کنید و با کمک هم راه حل های صحیح را برای آنها بیابید. انسان جایزالخطاست، هیچ کس شما را به خاطر این اشتباهتان سرزنش نخواهد کرد.



فال روزانه متولدین مهر

امروز به کسانی که دوست دارید هر چقدر که نیاز دارند توجه کنید. اجازه ندهید یک روز دیگر هم بگذرد بی آن که به آنها گفته باشید که دوستشان دارید. زندگی کوتاه است و با هر روزی که می گذرد کوتاهتر نیز می شود. اگر باید به یک موضوع جدی رسیدگی کنید در مورد آن خیلی صریح برخورد کنید. شما مسئول احساسات خودتان هستید، نه دیگران! نقش قربانی را بازی نکنید. تنها نتیجه ای که خواهید گرفت رنج و سرخوردگی بیشتر خواهد بود. اگر عشق قدیمی شما به طور ناگهانی پیدا شد و از شما فرصتی دوباره خواست قبل از هر تصمیمی خوب فکر کنید و ببینید نیت واقعی شما درباره این رابطه چیست و برای آینده چه تصمیمی دارید.



فال روزانه متولدین آبان

جزئیات امروز از اهمیتی چند برابر همیشه برخوردار هستند، تا جایی که می توانید به آنها توجه کنید. ممکن است برخی افراد مورد اعتماد شما از اطمینانی که به آنها داشته اید سوء استفاده کنند، خودتان را سرزنش نکنید و تنها افراد قابل اعتماد را جایگزین آنها کنید. از چالش هایی که امروز در پیش رو دارید فرار نکنید. هر استرس عاطفی که احساس می کنید چنانچه حل نشده باقی بماند با گذشت زمان سختتر و پیچیده تر نیز خواهد شد. تا وقت دارید فرصت را غنیمت بشمارید و هر شرایط ناخوشایندی که پیش می آید را در لحظه حل کنید و پیش بروید و هیچ چیز را به بعد واگذار نکنید تا دچار حسرت و پشیمانی نشوید. تا زمانی که نیازها و نگرانی های خود را به زبان نیاورده اید احتمال این که دیگران خودشان آنها را درک کنند نزدیک به صفر خواهد بود.



فال روزانه متولدین آذر

اگر به صورت ناگهانی مسائلی به وجود آمدند که شما را نسبت به نقشه هایی که مدت هاست روی آنها کار کرده اید دلسرد کردند خودتان را ناراحت نکنید. حتما خیر و صلاحی در کار است و یک جای کار ایراد داشته است. دست از نقش بازی کردن و تظاهر بردارید. قدرت واقعی این است که سر پا بایستید و نشان دهید که در هر شرایطی می توانید افکار و احساستان را بیان کنید، به ویژه اگر موضوع مورد بحث به نزدیکانتان مربوط شود. اگر احساس می کنید که حرفی باید گفته شود آن را به زبان بیاورید. صبر نکنید تا اوضاع وخیم تر از اینی که هست بشود، در غیر این صورت مجبور خواهید شد احساس خود را با جنگ و دعوا و به صورت نا سالم بیان کنید.



فال روزانه متولدین دی

شاید یکی از نزدیکان و یا دوستانتان با سوء استفاده از سخاوت و مهربانیتان شما را به خشم بیاورد و بین شما بحث و درگیری به وجود بیاورد. خیلی جدی و با صراحت مسئله را حل کنید و خیال خودتان را راحت کنید. دست از فکر کردن به احساسات دیگران بردارید و روی احساس خودتان متمرکز شوید. این که با دیگران احساس همدردی داشته باشید واقعا قابل ستایش است ولی بعضی اوقات باید در آینه نگاه کنید و با واقعیات کنار آمد. مرز بین نیازهای خودتان و دیگران را مشخص کنید. احساس خود را بیان کنید و اگر به کمک نیاز دارید از دیگران کمک بخواهید. آنها نمی توانند ذهن شما را بخوانند و به احتمال زیاد نمی دانند که شما چه احساسی دارید.



فال روزانه متولدین بهمن

امروز از آن روزهایی است که خیلی کج خلق و بی حوصله هستید و به هیچ روشی نمی توانید سر حال بیایید مگر این که در عالم رویا فرو بروید. اگر نمی توانید این کار را بکنید، سعی کنید روی قلبتان تمرکز کنید و بینید چه می گوید. به احتمال زیاد خواهید دید که می گوید به توجه شما نیاز دارد. امروز بسیار حساس هستید پس به نفعتان است مواظب رفتارتان با خودتان و با دیگران باشید. به احتمال زیاد حرف زدن با دیگران کار راحتی نخواهد بود و آنها در درک حرف هایتان با مشکل مواجه خواهند شد. امروز از تکنولوژی برای گرمی بخشیدن به رابطه عاطفی خود استفاده کنید و تمام روز با پیام های نوشتاری و یا صوتی عاشقانه کسی که دوست دارید را شاد کنید.



فال روزانه متولدین اسفند

از امروز تا آخر پاییز باید خیلی در خرج کردن احتیاط کنید. این بدان معنی نیست که از لحاظ مالی در مضیقه خواهید بود، ولی به هیچ عنوان نباید ولخرجی کنید. سعی کنید تا جایی که می توانید پس انداز کنید تا اگر خرجی ناگهانی پیش آمد آمادگی کافی را داشته باشید. ممکن است یکی از همکاران و یا رؤسای سابقتان با یک پیشنهاد کاری خیلی خوب با شما تماس بگیرد. بهتر است قبل از این که خیلی زود پیشنهاد آنها را قبول کنید همه جوانب را در نظر بگیرید. شاید کسی از حرف های خودتان طوری بر علیه شما استفاده کند که به نظر دیگران بد بیایید. سعی کنید با آرامش تمام حرف زده و سوء تفاهم هایی که به وجود آمده اند را برطرف کنید.

 

منبع: برترین ها


مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: