گوشی جدید گلکسی A8 به بازار می آید

فال روزانه

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

گوشی جدید گلکسی A8 به بازار می آید

 

سامسونگ با معرفی گوشی‌ های سری گلکسی A توانسته نظر بسیاری از مشتریانش را که از ظاهری پلاستیک و یکنواخت گوشی‌های هوشمند خسته شده اند، به سمت خود جذب کند.

در واقع سامسونگ با معرفی گلکسی A7 به عنوان نازکترین گوشی هوشمند تمام فلزی با سبک طراحی متفاوت همه را به حیرت واداشت، حالا با توجه به موفقیت‌های فراوان سری A، سامسونگ تصمیم گرفته تا نسل جدیدی از این گوشی‌ها را روانه بازار کند.

چند روزی است که اخبار و شایعات پیرامون گلکسی A8 تنور سایت‌های آی تی را داغ نگه داشته و البته کاربران را منتظر... طبق اخبار و شایعات منتشره قرار است این گوشی با ضخامت  ۵.۹ میلیمتری عرضه شود که در صورت درستی این موضوع آن را تبدیل به باریک‌ترین تلفن هوشمندی خواهد کرد که تا کنون توسط کمپانی تولید کننده‌اش ساخته شده است.

مدل جدید این خانواده بطور رسمی SM-A800 نامیده شده و طبق شایعات منتشره قرار است به زودی روانه بازارهای آسیایی و اروپایی شود. طبق خبرهای منتشره گلکسی A8 یک فرق عمده در مقایسه با دیگر اعضای سری A دارد و آن هم وجود حسگر اثر انگشت است.

وب‌سایت SamMobile از طریق برخی منابع داخلی کمپانی سامسونگ دریافته است که این گوشی از بدنه‌ای تماماً فلزی برخوردار خواهد بود و چیپست هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۶۱۵ به همراه پردازنده گرافیکی آدرنو ۴۰۵ به کار بسته شده‌اند.

گلکسی A8 با نسخه ۵٫۰ یا همان آبنبات چوبی اندروید سازگاری خواهد داشت. ۲ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی، باتری ۳۰۵۰ میلی آمپر ساعتی و نمایشگر ۵.۷ اینچی Super AMOLED با رزولوشن تمام HD از سایر مشخصات فنی این گوشی خواهد بود.

دستاورد جدید سامسونگ ضخامتی ۵.۹ میلی متری خواهد داشت که در صورت درستی این موضوع آن را بدل به باریک ترین تلفن هوشمندی خواهد نمود که تا کنون توسط کمپانی تولید کننده اش ساخته شده است. حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم با گذشت زمان کدامیک از این شایعات به حقیقت بدل خواهند شد.

 

منبع: سیمرغ از باشگاه خبرنگاران

 


مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: