فال روزانه سه شنبه 2 تیر 1394 (2)

فال روزانه

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

فال روزانه سه شنبه 2 تیر 1394 (2)

فال روزانه سه شنبه دوم تیر 1394

 

فال روزانه متولدین فروردین

فرصت این را خواهید داشت که وارد گروه هایی قدرتمند شوید و کارهایی بکنید که به بهبود موقعیت فعلیتان به ویژه از لحاظ اقتصادی کمک خواهند کرد. هوش و ذکاوت خود را به نمایش گذاشته و شوخ طبعی را هم فراموش نکنید. امروز زیاد از حرف های اطرافیانتان سر در نمی آورید، البته تقصیر از شما نیست و خود آنها هم خیلی واضح حرف نمی زنند. برای این که بهتر بتوانید پیام های آنها را دریافت کنید به زبان بدن آنها دقت کنید. دیگران هم خیلی متوجه حرف های شما نخواهند شد و به گفته هایتان دقت نخواهند کرد؛ امروز در کل روز خوبی برای مکالمه و صحبت کردن نخواهد بود. در حرف زدن با عشقتان نیز دقت کنید که روی جزئیات تأکید ویژه ای داشته باشید و روی بهبود مهارت های مکالمه خود کار کنید تا سوء تفاهمی بینتان به وجود نیاید.



فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز در مورد مسائل مالی حواستان را خوب جمع کنید تا به دردسر نیفتید. مثلا اگر به دوستانتان پیشنهاد رفتن به رستوران را بدهید ممکن است آنها فکر کنند که شما آنها را به صرف شام دعوت کرده اید. خودتان را از پشیمانی و حسرت خوردن رها کنید، احساس گناه کردن بی فایده است و هیچ نتیجه ای برای شما نخواهد داشت.  امروز در خانه نمانید و به بیرون از منزل بروید تا با افرادی جدید آشنا شوید. با دوستانتان و حتی دوستان دوستانتان دیدار کنید و از بودن در جمع لذت ببرید، مطمئن باشید ماندن در خانه خیلی لذت بخش نخواهد بود. امروز در دریای محبت عشقتان غرق شوید، اما یادتان باشد که مرزها و حدود را رعایت کنید و عشقتان را عصبانی نکنید.



فال روزانه متولدین خرداد

امروز ممکن است زندگی حرفه ای خود را زیر سوال ببرد و فکر کنید که اصلا این کار را باید ادامه داد یا نه! اما عجله به خرج ندهید و به استعفا فکر نکنید یا در آگهی های روزنامه به دنبال کار نگردید. امروز روز چنین تغییرات عظیمی نیست. بهتر است فکر کردن به این موضوع را به آخر هفته واگذار کرده و سر فرصت به این موضوع بیندیشید. در اجتماع حاضر شوید و با شجاعت تمام خودتان را به غریبه ها معرفی کرده و با آنها آشنا شوید؛ فقط یادتان باشد کاری نکنید که حسادت عشقتان برانگیخته شود. اگر مجرد هستید امروز فرصت خوبی برای پیدا کردن عشق احتمالی آینده تان می تواند باشد، اما حواستان باشد خیلی تند پیش نروید و به خودتان و طرف مقابل فرصت کافی بدهید.



فال روزانه متولدین تیر

شاید خیلی سخت به نظر برسد، اما اگر امکان این کار را دارید موبایلتان را خاموش کرده و پریز تلفن را بکشید و هر نوع ارتباط را تا جای ممکن با دنیای مدرن قطع کرده و به مغزتان استراحت بدهید. ذهنتان بسیار درگیر است و اگر این کار را نکنید با دریایی از تماس ها و پیام ها و ایمیل هایی که در انتظارتان هستند وقت و انرژی گرانبهای خود را تلف خواهید کرد، مطمئن باشید بعدا هم می توانید به آنها پاسخ بدهید. نظرتان درباره تماشای یک فیلم رمانتیک همراه با عشقتان چیست؟ اگر اهل فیلم نیستید هم به شما پیشنهاد می شود همراه با او به جایی خلوت رفته و بی آنکه خیلی حرف بزنید دست در دست هم قدم بزنید و از سکوت شب لذت ببرید.

 

فال روزانه متولدین مرداد

تنها چیزی که جلوی شما را می تواند بگیرد موانع ذهنی خودتان و ترس از شکست است. اوضاع و شرایط به نفع شما هستند، از هیچ چیز نترسید و پیش بروید. یک نفر توجه شما را به خود جلب کرده است و فکر می کنید او بهترین فرد به عنوان شریک زندگی شما خواهد بود و دلتان می خواهد هر چه زودتر قضیه را رسمی کنید. هرچند این تفکران مثبت شما را به هیجان می آورند بهتر است کمی دست نگه دارید، ممکن است جنبه هایی از شخصیت این فرد هنوز برای شما ناشناخته باشند. کمی به خودتان و او فرصت بدهید تا شناختی کامل از یکدیگر به دست بیاورید، این موضوع ارزش وقت گذاشتن را دارد. برای مجردها شب بسیار خوبی برای آغاز رابه های تازه می تواند باشد، به شرط آن که خیلی سریع پیش نروند.



فال روزانه متولدین شهریور


تلاش هایی که برای قطعی کردن یک قرار داد دارید امروز برای شما فایده و نتیجه ای به همراه نخواهند داشت، چرا که امروز برای شما روز خوبی برای صحبت کردن و رسیدن به توافق نیست. بهتر است انجام این کار را به روز دیگری واگذار کنید. امروز برای شما در عرصه روابط عاطفی و ازدواج روز خوبی خواهد بود. اگر هنوز مجرد هستید وقت آن رسیده است که از منطقه امن خود خارج شده و با روی باز با فرصت های موجود مواجه شوید. اگر در روابط خود دست به ریسک کردن بزنید درهای جدیدی به روی شما باز خواهند شد. اگر در رابطه عاطفی خود احترامی که انتظارش را دارید را دریافت نمی کنید، وقت آن رسیده است که خیلی صریح و جدی درباره آن با طرف مقابلتان حرف بزنید.



فال روزانه متولدین مهر

کمی دانش می تواند چیز خطرناکی باشد. مراقب باشید که خواسته یا ناخواسته به خود غره نشوید. هیچکس دانای کل نیست! امروز شما نباید مدعی دانستن حوزه ای شوید که از آن آگاهی چندانی ندارید. زمانی که اطلاعاتی را به اشتراک می گذارید حتما قید کنید که در مورد شما صدق می کرده، و آن را آنچنان بیان نکنید که گویی قانونی جهانشمول است.  چه مجرد باشید و چه متاهل باید کمی از عادت های معمول و روزانه خود فاصله بگیرید و چشم اندازی وسیعتر به زندگی عاطفی خود داشته باشید. آیا نگاهتان به خود و یا شریک زندگیتان بسیار منتقدانه بوده است؟ در مورد آن صحبت کنید و سعی کنید در نگرش خود انتخاب های بهتری داشته باشید. صحبت کردن در مورد عقاید واقعی تان می تواند رابطه شما را به طور کلی متحول کند.

 

فال روزانه متولدین آبان

امروز فهمیدن سیگنال ها و رفتار دیگران برایتان کمی دشوار خواهد بود. لحظه ای آن ها را شفاف و مشتاق می بینید، اما لحظه ای دیگر حس می کنید که از شما فاصله می گیرند و یا نسبت به شما بی توجهند. شما تقصیری ندارید. در چنین روزی باید از شخص سومی بخواهید که به شما کمک کند تا نگرشی روشن و احساسی بهتر نسبت به اطرافیانتان بدست آورید. اگر حوصله جر و بحث و سوء تفاهم را ندارید سعی کنید امروز تا جای ممکن تنها بمانید. امروز شریک زندگی خود را با کلماتی از عشق اغوا کنید و یا ساعاتی را به برقراری ارتباط بدون صحبت با او بگذرانید. چه متاهل و چه مجرد، به غرایز خود گوش دهید، امروز متعلق به شماست.



فال روزانه متولدین آذر

شاید امروز نتوانید احساسات خود را در قالب کلمات به بیان آورید. احتمالا فردی از نزدیکان شما احساساتتان را به بازی می گیرد.شما توانایی زیادی در انجام کارهای گروهی دارید، این توانایی خود را به دیگران نشان داده و به آنها ثابت کنید که کار گروهی می تواند نتایج بسیار بهتری در بر داشته باشد. وقت بیشتری را با عشق خود بگذرانید. امروز بعد از ظهر می تواند زمان بسیار خوبی برای استراحت کردن و لذت بردن از فیلم دلخواهتان در کنار خانواده و یا فرزندانتان باشد. چه متاهل باشید و چه مجرد، این هفته فرصتی است برای حمایت و عشق ورزیدن به کسانی که برایتان اهمیت دارند. همچنین به یاد داشته باشید که گاهی کمی سکوت می تواند تمام آنچه را که می خواهید بیان کند.



فال روزانه متولدین دی


خودتان را از لحاظ احساسی و جسمی برای آنچه که در پیش رو دارید آماده کنید. شاید کمی در تصمیم گیری دچار مشکل شوید، اما زمانی که دست به عمل می زنید این کار شما با قدرت تمام همراه خواهد بود. برای به دست آوردن رویاهایتان با اطمینان و جدیت گام بردارید. با کسانی روبرو خواهید شد که برای موفقیت به توانایی های شما نیار دارند، با آنها همراه شده و به صورت گروهی برای رسیدن به اهدافتان تلاش کنید. امشب برای شما شب صحبت کردن با عشقتان خواهد بود. آیا احساسات عاشقانه ای که نشان می دهید پاسخی که انتظار دارید را دریافت می کنند؟ اگر هر نقطه کوری در رابطه تان وجود دارد در مورد آن حرف زده و به نتیجه برسید.



فال روزانه متولدین بهمن

امروز این موضوع که چیزهای مورد علاقه تان برای شما خرج زیادی به همراه داشته اند ذهنتان را درگیر کرده است. اگر لباس های برند و رستوران های گران قیمت و نشستن در ردیف اول سالن در کنسرت ها خرج زیادی روی دستتان گذاشته اند شاید وقت آن رسیده است که کمی ترمز بگیرید. کمی به این فکر کنید که چرا چنین هزینه هایی را متقبل می شوید؟ چه چیزی را می خواهید به خودتان ثابت کنید؟ امروز بعدازظهر نهایت بهره را از زمانتان همراه با عشقتان ببرید. با یکدیگر صحبت کنید و با سخنانی زیبا به او بگویید که چرا و چقدر دوستش دارید. اما این موضوع را هم به یاد داشته باشید که ارزش کارهایتان بسیار بیشتر از حرف هایی است که می زنید.



فال روزانه متولدین اسفند

امروز احساس نیاز به آزادی می کنید و دلتان می خواهد از لحاظ عاطفی به هیچکس و هیچ چیز وابسته نباشید. کمی تنها بمانید و این موضوع را با خودتان حل کنید. ممکن است عشق قدیمیتان به صورت ناگهانی پیدا شود و به سراغتان بیاید. دست و پایتان را گم نکنید و خیلی منطقی با موضوع برخورد کنید. سعی کنید امروز درباره هیچ چیزی قضاوت نکنید، شاید اطلاعات کافی درباره موضوع مود بحث را نداشته باشید و قضاوتی اشتباه بکنید. اگر این چند وقت اخیر خیلی به رابطه عاطفی خود فکر کرده اید کمی استراحت به خودتان بدهید و بیخیال باشید و تنها در کنار عشقتان بنشینید و با هم تلویزیون تماشا کنید و از کنار هم بودن لذت ببرید.

 

منبع: برترین ها


مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: