فال روزانه یکشنبه 31 خرداد 1394 (2)

فال روزانه

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

فال روزانه یکشنبه 31 خرداد 1394 (2)

فال روزانه یکشنبه سی و یکم خرداد 1394

 

فال روزانه متولدین فروردین

شما خانواده و دوستانی دارید که همیشه در کنارتان هستند و دوستتان دارند، احساس خود را نسبت به آنها نشان دهید و به آنها بگویید که چقدر آنها را تحسین می کنید. ماهی که در پیش دارید را ماه خانه و خانواده بمانید و تا می توانید به آنها رسیدگی کنید. خاطرات گذشته در ذهن شما زنده می شوند و به یاد دوستان قدیمی خود می افتید. چرا به دیدار آنها نمی روید؟ در مورد گذشته با هم حرف بزنید تا قدر لحظه های حاضرتان را بدانید و برای آینده هم آماده شوید. روابط خانوادگیتان را با اعضای خانواده تقویت کنید. اگر مجرد هستید ممکن است آنها شما را به عشق آینده تان معرفی کنند. سعی کنید رابطه خود را با همسرتان بازسازی کنید و به او نزدیک شوید. با هم همراه شوید تا به پیشرفت رابطه زناشویی خود کمک کنید.



فال روزانه متولدین اردیبهشت

در زمانی بسیار خوب برای تعمق و تفکر درباره خود واقعیتان به سر می برید. اکنون زمانی مناسب برای شروع کردن یک وبلاگ و یا حساب کاربری در شبکه های اجتماعی می تواند باشد که در آنها حرف دلتان را با دیگران به اشتراک بگذارید. این کار می تواند به شما کمک بسیاری در شناختن خودتان بکند. کلمات شما امروز از قدرت بسیاری بهره مند هستند، پس حرف هایتان را خیلی راحت و با صدای رسا بزنید. طی ماهی که پیش رو دارید انرژی ویژه ای برای برقرار کردن رابطه های تازه دارید و ممکن است شریک زندگیتان را بیابید. خواسته هایتان را مخفی نکنید، در یک رابطه زمانی نیازهای شما برآورده می شوند که با جزئیات در مورد آنها صحبت کنید.



فال روزانه متولدین خرداد

زمان آن رسیده است که برنامه روزانه خود را بهبود ببخشید. شما به بی نظمی در کارهایتان معروف هستید، اما بعضی وقت ها کمی نظم و ترتیب کمک بسیاری به پیشرفت شما می تواند بکند. به عنوان مثال اگر زمان مشخصی برای انجام خریدهای منزل داشته باشید هیچ گته در خانه با کمبود مواجه نخواهید شد. داشتن برنامه ریزی در کارهای روزانه به شما این فرصت را می دهد که وقتی خالی برای خودتان داشته باشید و به کارهای مورد علاقه خود برسید. در این ماه به چیزهایی که برای شما اهمیت و اولویت دارند توجهی ویژه خواهید داشت. این مسئله به شما کمک می کند که بفهمید عشقتان چقدر برای شما اهمیت دارد. میزان علاقه و تحسین خود را به او نشان بدهید.



فال روزانه متولدین تیر

آیا از مسیر اصلی و اهداف اولیه خود دور شده اید؟ این ماه برای شما ماه به یاد آوردن خودتان خواهد بود، اگر خودتان را فراموش کرده اید اصلا نگران نباشید، خیلی زود کنترل اوضاع را به دست خواهید گرفت. شما اصلا موظف نیستید که برای خوشحال کردن دیگران از مسیر خود خارج شوید و یا خواسته هایتان را فراموش کنید. تنها وظیفه شما این است که خود واقعیتان باشید. اگر احساس می کنید که اعتماد به نفس کافی برای رسیدن به اهدافتان را ندارید، اولین کاری که باید بکنید این است که روی این موضوع تمرکز کنید و آن را حل کنید. اگر مجرد هستید اصلا وقت خوبی برای خجالتی بودن نیست. از لاک خود بیرون بیایید و اجازه دهید دیده شوید.

 

فال روزانه متولدین مرداد

امروز که خبر زیادی نیست و اوضاع آرام است از فرصت استفاده کرده و تا می توانید استراحت کنید، چرا که در روزهای آینده اتفاقات زیادی خواهد افتاد و سرتان حسابی شلوغ خواهد بود. می توانید به کارهای نصفه و نیمه خود فکر کنید و به روابط خانوادگی و عاطفیتان بیندیشید. به رویاهای شب قبل خود فکر کنید، شاید حقایقی در بر داشته باشند که برای شما مفید هستند. در ماهی که در پیش رو دارید به افکار و احساسات درونی و به ضمیر ناخودآگاه خود اعتماد داشته باشید. ما اغلب ندای قلبمان را نادیده می گیریم چرا که آمادگی پذیرش آن را نداریم. به جای این کار به آنچه که از درون به شما الهام می شود اعتماد کنید و احساسات خود را باور داشته باشید.



فال روزانه متولدین شهریور


زمان آن رسیده است که به وضعیت حرفه ای خود نگاهی بیندازید و ببینید آیا آشنایانی دارید که شما را در موقع نیاز حمایت کنند و در کنارتان باشند؟ آیا دوستانی دارید که بتوانید به آنها اعتماد کنید؟ یادتان باشد که ما مجموعه ای از افرادی هستیم که بیشترین ارتباط را با آنها داریم، پس با افراد موفق رابطه برقرار کنید. اگر به تازگی رابطه ای را شروع کرده اید به شما پیشنهاد می شود تمام وقتتان را به صورت قرار های دونفره نگذرانید، با دوست هایتان بیرون بروید و فعالیت های گروهی داشته باشید. این کار به تقویت رابطه شما کمک خواهد کرد. شهریوری های مجردی که در جست و جوی عشق هستند در هفته های آینده باید وقت بیشتری را همراه با دوستان خود بگذرانند، آنها بیشترین کمک را در یافتن عشقتان می توانند بکنند.



فال روزانه متولدین مهر

همه ما در زندگی می خواهیم راه خودمان را پیش گرفته و خودمان این راه را هموار کنیم، اما گاهی بهترین انتخاب این است که از راهی بروید که دیگران قبلا رفته اند و صحت آن تایید شده است. در حال حاضر بهتر است در زمینه حرفه ای زیاد دست به خلاقیت نزنید و از راه های قدیمی و تایید شده استفاده کنید. در عصر دیجیتالی شاید راه های قدیمی گاهی مسخره به نظر بیایند، اما امتحان کردن آنها ضرری هم ندارد. امروز وقت آن است که توجه ویژه ای به فعالیت های اجتماعی داشته باشید. با دوستانتان تماس بگیرید و یا حتی با آنها در خارج از منزل قرار بگذارید و از همراهی یکدیگر لذت ببرید. در ماهی که پیش رو دارید دوستان و یا همکارانتان می توانند به شما در یافتن شریک زندگیتان کمک کنند.

 

فال روزانه متولدین آبان

امروز احساس سبکی بسیاری می کنید. در ماهی که در پیش است حتی اگر با چالش هایی مواجه شدید افکار خود را در جهت مثبت پیش ببرید و نگاهی مثبت به اوضاع داشته باشید تا بیشترین بهره را از روزهایتان بتوانید ببرید. توجه شما به مسائل عمیق و معنوی جلب می شود و به معنا و مفهوم زندگی و جنبه های مختلف آن خواهید اندیشید. اگر متاهل هستید سعی کنید برنامه ای برای یک سفر دونفره همراه با عشقتان داشته باشید. البته یادتان باشد که کوچکترین جزئیات این برنامه هم باید مورد توافق هردوی شما باشد. مجردها بهتر است زیاد در خانه نمانند، این راه خوبی برای پیدا کردن شریک زندگیتان نمی تواند باشد.



فال روزانه متولدین آذر

از امروز تا ماه آینده احساسات و تجربیات جدیدی خواهید داشت که برای شما تازگی دارند. اگر احساس تشخص و جذابیت می کنید مطمئن باشید که این توهم شما نیست، واقعیت این است که در حال حاضر شما به نظر دیگران بسیار جذاب هستید. می توانید از این فرصت استفاده کرده و به رابطه عاطفی خود عمق بیشتری بدهید و از هر زمان دیگری به هم نزدیک تر شوید. در این ماه رابطه خود با خانواده و دوستانتان را نیز می توانید تقویت کنید. اگر اخیرا به رابطه عاطفی خود و آنچه که از رابطه خود انتظار دارید خیلی فکر می کنید اکنون وقتی مناسب برای حرف زدن در مورد این مسائل می تواند باشد و اعتماد هر دو طرف به یکدیگر را نیز می تواند افزایش دهد.



فال روزانه متولدین دی


از امروز تا آخر ماه آینده بیشترین توجه را صرف عزیزان و نزدیکانتان کنید و روابط خودتان را با اطرافیانتان چه در زندگی شخصی و چه در زمینه کاری تقویت کنید. اگر کسی در زندگیتان هست که لیاقت توجه و محبت شما را دارد این احساسات خود را با او در میان گذاشته و تشکرات قلبی خود را بیان کنید. همینطور اگر کسی در زندگیتان حضور دارد که بیش از سود به شما ضرر می رساند باید با این حقیقت مواجه شده و او را از زندگی خود خارج کنید. در ماه آینده رابطه عاطفی خود را در اولویت و در مرکز توجه قرار دهید. احساسات خود را تا جایی که می توانید بیان کنید و برای همسرتان وقت بگذارید و کارهایی جدید با هم انجام داده و به رابطه خود تنوع بدهید.



فال روزانه متولدین بهمن

اگر هر روز خسته و بیحوصله روزتان را شروع می کنید باید در برنامه خود تغییر ایجاد کرده و به سلامتی خود اهمیت بیشتری بدهید و سبک زندگیتان را عوض کنید. این ماه وقت زیادی برای تفریح و سرگرمی نخواهید داشت. وقت آن رسیده است که به وظایف خود رسیدگی کنید و از فرصتی که در دست دارید استفاده کرده و کارهایتان را پیش ببرید. اما یادتان باشد که برای عشقتان هم باید وقت بگذارید. برای این که مطمئن شوید که وقتتان را برای او آزاد خواهیدکرد در تقویم رومیزیتان برنامه هایتان را بنویسید که جلوی چشمتان باشند و یادتان نروند. برای این که رابطه عاطفیتان راکد نشود فعالیت هایی جدید را در برنامه تان قرار بدهید و به رابطه خود هیجان بدهید.



فال روزانه متولدین اسفند

برای علاقه خود به کارهای خلاقانه وقت بگذارید چرا که ذهن خلاق شما در اوج فعالیت به سر می برد و قابلیت های بسیاری دارد. از الان تا آخر ماه آینده به این مسئله توجهی ویژه داشته باشید، چرا که می توانید پروژه هایی را که در سر دارید آغاز کرده و حتی با موفقیت به پایان برسانید. هر چقدر هم که سرتان شلوغ باشد سعی کنید برای این کار وقت بگذارید چرا که نتیجه آن را خواهید دید. مطمئن باشید از این کار پشیمان نخواهید شد. در این ماه از لحاظ عاطفی بسیار خوش شانس خواهید بود و رابطه تان همانطور که دلتان می خواهد پیش خواهد رفت. اگر هم مجرد هستید ممکن است طی چند هفته آینده فرد جدیدی وارد زندگیتان شود.

 

منبع: برترین ها


مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: