فال روزانه جمعه 22 خرداد 1394 (2)

فال روزانه

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

فال روزانه جمعه 22 خرداد 1394 (2)

فال روزانه جمعه بیست و دوم خرداد 1394

 

فال روزانه متولدین فروردین

اگر امروز از وقتتان به طور مناسب استفاده کنید روز بسیار مفیدی خواهد بود. انرژی بسیار زیادی را در درون خود احساسا خواهید کرد و با استفاده از انفجار این انرژی امروز هر کاری که بخواهید را می توانید انجام دهید. از همیشه فعالتر می توانید باشید، پس از این توانایی مضاعف و تعطیل بودن امروز استفاده کرده و کارهایی که مدت هاست پشت گوش انداخته اید را انجام دهید. تمام بعدازظهر را برای استراحت کردن وقت خواهید داشت. خسته نشده اید؟ پس با عشقتان به گردش و تفریح بروید. اگر هوا خوب باشد پیاده روی ایده خیلی خوبی می تواند باشد، حتی شاید ورزش یا بازی مورد علاقه تان را بتوانید با هم انجام دهید.



فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز کمی احساس بیقراری و نگرانی دارید و حفظ کردن آرامشتان برای شما کار سختی خواهد بود. کارهای زیادی برای انجام دادن دارید که موعد انجام آنها فرا رسیده است و این شما را نگران می کند. متأسفانه به نظر می رسد دیگران هم برای نیازهای شما اهمیت زیادی قائل نیستند. بهتر است فعلا خودتان از خودتان محافظت کنید و کاری به کار بقیه نداشته باشید. اگر احساس می کنید عشقتان هم مثل بقیه به شما اهمیت نمی دهد این احساس خئد را با او در میان بگذارید. همهما نسبت به کسی که دوست داریم مسئولیم. از او بخواهید به شما آرامش بدهد و در کنارتان باشد. عشقی که از جانی او دریافت می کنید آرامش مورد نیازتان را فراهم خواهد کرد.



فال روزانه متولدین خرداد

امروز بسیار بخشنده و سخاوتمند هستید و دلتان می خواهد لبخند را به روی همه بنشانید. مانند خورشید به روی همه بتابید و خواهید دید که آنها از شما قدردانی خواهند کرد. مطمئن باید که همه از شنیدن تعریف و تمجید و دریافت انرژی مثبت لذت می برند، پس این انرژی را از آنها دریغ نکنید. بر روی ویژگی های مثبت و خوبی های دیگران متمرکز شوید و این نگرش به خود شما نیز کمک خواهد کرد. اگر در رابطه عاطفیتان احساس عدم رضایت می کنید به روزهای اول آشناییتان فکر کنید و به این که چه چیزی باعث شد عاشق همسرتان شوید. این کار باعث می شود نگاهی دوباره به رابطه تان انداخته  و حتی شایدبه این آتش زیر خاکستر جانی تازه ببخشد.



فال روزانه متولدین تیر

امروز احساس می کنید نیروی بسیار زیادی برای کار کردن دارید. درست است که امروز تعطیل است، اما اگر حس می کنید دلتان می خواهد کار کنید اشکالی ندارد. چنانجه می خواهید امروز یک پروژه کاری جدید را شروع کنید پس دست به کار شوید. ولی قبل از این که کارتان را شروع کنید مطمئن شوید که کار نیمه تمامی باقی نگذاشته اید. اجازه ندهید دیگران جلوی پیشرفت شما را بگیریند و در صورت لزوم با آنها روبرو شوید. البته یادتان نرود که برای عشقتان و خانواده تان هم حتما وقت بگذارید. بعدازظهرتان را در اختیار آنها قرار دهید و از بودن با آنها لذت ببرید و به این صورت خستگیتان را از تن به در کنید. 

 

فال روزانه متولدین مرداد

شاید امروز حس کنید که همه، به ویژه در زمینه مسائل عاطفی، با شما مخالف هستند. حتی ممکن است احساس خطر کنید. این که حالت تدافعی به خود بگیرید باعث می شود احساس بی ارزش بودن بکنید. بر خلاف انچه که بعضی ها فکر می کنند، صلح طلبی و حفظ تعادل و هماهنگی با دیگران چیزی از ارزش شما نمی کاهد. این ویژگی ها نه تنها نقطه ضعف شما نیستند، بلکه نقاط قوت شما محسوب می شوند. بعدازظهر امروز در خانه نمانید، در جمع حاضر شوید، با افراد جدید آشنا شوید و مثل همیشه همه را مجذوب خود کنید. همراهی با دوستانتان و کسانی که دوست دارید باعث می شود احساس بهتری نسبت به خودتان پیدا کنید.



فال روزانه متولدین شهریور


مواجه شدن با حقایق تلخ در رابطه با کسانی که دوستشان دارید همیشه برای شما سخت بوده است، اما دیگر وقت آن رسیده است که از حمایت بیهوده از آنها دست بردارید. طی چند ماه آینده باید به شناختی کامل از برخی از اطرافیانتان دست پیدا کنید. اولین قدمی که باید بردارید این است که مرزها و حدود را مشخص کنید و نیازهای خودتان را نسبت به نیازهای دیگران در اولویت قرار دهید و این فداکاری های بیش از حد را کنار بگذارید. وقت آن فرا رسیده است که به خودتان استراحت داده و همراه با عشقتان به سفری دونفره بروید. این کار علاوه بر این که باعث آرامش هر دوی شما می شود به بهتر شدن روابطتان نیز کمک خواهد کرد و جانی تازه به عشقتان خواهد داد.



فال روزانه متولدین مهر

باید توجه بیشتری نسبت به رژیم غذایی خود داشته باشید. غذاهای چرب و پر کالری را کنار بگذارید. البته از هر رژیم غذایی که دیگران می گویند هم نباید پیروی کنید، رژیمی که برای یک نفر مناسب است ممکن است برای دیگری اثری معکوس و یا زیانبار داشته باشد. بهترین کار این است که به یک متخصص تغذیه مراجعه کنید. اگر هنوز مجرد هستید وقت آن رسیده است که احساسات واقعیتان را به خودتان اعتراف کنید. اگر متأهل هستید امشب می توانید در خانه بمانید و شبی رمانتیک همراه با عشقتان بگذرانید. اگر بچه هم دارید بهتر است بچه ها را بیرون ببرید و تفریح مورد علاقه آنها را با یکدیگر انجام دهید.

 

فال روزانه متولدین آبان

شما فردی بسیار کنجکاو و عاشق رموز و اسرار هستید، اما بهتر است امروز زیاد کنجکاوی به خرج ندهید، چرا که ممکن است با این کار به وجهه اجتماعی خود که این همه هم برای شما اهمیت دارد ضربه وارد کنید. امروز در هر جمعی که قرار بگیرید می توانید به راحتی دیگران را تحت تأثیر قرار دهید و همه جا دیده خواهید شد، این می تواند فرصتی مناسب برای جلب توجه کسی که دوست دارید باشد. یادتان باشد که صریح و واضح حرف بزنید و با دقت تمام به حرف های طرف مقابل گوش داده و او را با این کار خود جادو کنید. اگر متاهل هستید به نفعتان است از توانایی خود در جلب توجه دیگران سوء استفاده نکرده و حسادت همسرتان را برانگیخته نکنید.



فال روزانه متولدین آذر

هر چقدر هم که روح ماجراجویتان در جستجوی هیجان باشد، در پنج ماه آینده وقتی برای این کارها نخواهید داشت. یکی از عزیزانتان به کمک و حمایت شما احتیاج خواهد داشت و از شما تقاضای یاری خواهد کرد. به او کمک کرده و همراه اش کنید، این کار به نفع هر دوی شما خواهد بود. اگر مجرد هستید امروز در جستجوی عشق نباشید، در خانه بمانید و کارهای عقب افتاده تان را انجام دهید و با یک استراحت حسابی خودتان را برای شروع یک هفته پرتلاش آماده کنید. اگر عشقتان را یافته اید همراه با او از لذت های کوچک زندگی بهره ببرید. یک شام دو نفره یا قدم زدن دست در دست یکدیگر گزینه های خوبی می توانند باشند.



فال روزانه متولدین دی


شما خیلی خوب می دانید که افرادی که با آنها معاشرت می کنید نشان دهنده شخصیت شما هستند، پس احتیاط کرده و نگاهی به لیست دوستانتان بیندازید، آیا همه آنها لیاقت دوستی با شما را دارند؟ شاید وقت آن رسیده که برخی از دوستی هایتان را کنار بگذارید و در انتخاب دوستانتان نهایت دقت را داشته باشید. لازم نیست زیادی به حرف مردم اهمیت بدهید، اما اگر خوب نگاه کنید گاهی خودتان هم به آنها حق خواهید داد. حالا که تا اینجای راه را آمده اید دیگر وقت جا زدن نیست، شما به زودی به هدفتان در زمینه روابط عاطفی خواهید رسید. کافی است جسارت به خرج دهید و در راه رسیدن به عشقتان قدم بردارید.



فال روزانه متولدین بهمن

فرصتی به دست خواهید آورد تا موقعیت کاری و یا مشتری های خوب و یا شراکتی که از دست داده بودید را دوباره به دست بیاورید. اگر از این فرصت با ذکاوت و مهارت استفاده کرده و تمام تلاش خود را به کار بگیرید خواهید توانست از لحاظ مالی طی پنج ماه آینده پیشرفت قابل توجهی داشته باشید.  هر از گاهی یک شب رمانتیک دو نفره در خانه خودتان با برنامه هایی غافلگیر کننده برای حفظ رابطه و عشق شما بسیار مفید می تواند باشد، بعد از یک هفته کاری شلوغ چنین شبی برای هر دوی شما حکم داروی مسکن را خواهد داشت. اگر مجرد هستید اول باید پرونده های گذشته را برای همیشه ببندید و بعد از انجام این کار قدم در راهی تازه بگذارید.



فال روزانه متولدین اسفند

یکی از استعدادهایتان که مدت ها نهفته بوده است را برای باری دیگر در خود کشف خواهید کرد. چند سالی است که از آرامش و راحتی مورد نظرتان بی بهره بوده اید. درست است که اوضاع خیلی به کامتان نبوده است، اما در نتیجه این سختی ها رشد کرده و بزرگ شده اید. طی پنج ماه آینده فرصت خواهید داشت که گذشته و حال را سنجیده و بهترین اقدام لازم را برای ساختن آینده خود انجام دهید. امروز عصر وقت آن خواهد بود که با دوستان و عزیزانتان وقت بگذرانید و با هم غذایی خوشمزه در رستورانی خوب بخورید و یا آنها را به منزلتان دعوت کنید. یادتان باشد که در جمع دوستانتان توجه ویژه ای به عشقتان داشته باشید و او را خوشحال کنید.

 

منبع: برترین ها


مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: