فال روزانه شنبه 16 خرداد 1394 (2)

فال روزانه

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

فال روزانه شنبه 16 خرداد 1394 (2)

فال روزانه شنبه شانزدهم خرداد 1394

 

فال روزانه متولدین فروردین

از آنجا که شما فردی کنجکاو هستید که از کشف و اکتشاف لذت می برد و مدام ایده های نو به ذهن تان می رسد، به زودی فرصتی برایتان فراهم می شود که پله های موفقیت را طی خواهید کرد. اگر می خواهید کمی به زندگی خود هیجان دهید، شریک زندگی تان را با یک بلیط کنسرت غافلگیر کنید. امروز تا می توانید به ظاهر خود اهمیت دهید زیرا ارتباطات و روحیه اجتماعی شما در این هفته به اوج خود می رسد بنابراین از این فرصت نهایت استفاده را بکنید. زمان خود را بیرون از منزل بگذرانید و توانایی هایتان را به دیگران نیز نشان دهید. خوشبختی در چند قدمی شما است.



فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز انرژی مثبت زیادی خواهید داشت بنابراین بهترین فرصت است تا آن را صرف هدف های مهم زندگی تان کنید. شاید لازم باشد برخی اخلاق های بد خود را تغییر دهید و به راههای دیگری بیاندیشید. شما در حال بالا رفتن از پله های موفقیت هستید اما مراقب باشید در این راه قدم هایتان را بر پای دیگران نگذارید. اگر موضوعی ذهن شما را درگیر کرده است، تغییر دکوراسیون خانه می تواند بر روحیه شما تاثیر بهتری بگذارد.  شما از کار و زندگی خصوصی تان راضی هستید بنابراین اگر برای نگهداری کودکتان یا انجام کارهای خانه نیاز به کمک دارید، فردی را استخدام کنید و امشب را با معشوق خود بیرون از خانه به سر ببرید. از مطرح کردن ایده هایتان به دیگران نهراسید. مطمئن باشید دیگران نیز از آن سود خواهند برد.



فال روزانه متولدین خرداد

چالشی را در زندگی تان تجربه می کنید که ممکن است کمی روحیه شما را خراب کند اما نگران نباشید زیرا تقدیر کارش را خوب بلد است. شما باید تحت هر شرایط اعتماد به نفس خود را حفظ کنید و با توانایی های خود افراد زیادی را به خود جذب کنید. اگر می خواهید در جمع بدرخشید، امروز بهترین فرصت است. پس با دوستان یا همکاران تان تماس بگیرید و برنامه ای را برای شب ترتیب دهید.امشب ارتباطات شما با دیگران به بهترین نحو پیش خواهد رفت. خوش بین باشید و آنچه در ذهن تان می گذرد را بیان کنید.



فال روزانه متولدین تیر

اگر چه هفته قبل را با استرس گذرانده اید اما این هفته به آرامش خواهید رسید. تا جایی که می توانید از این فرصت برای تعادل انرژی و احساسات تان استفاده کنید. اگر از شرایط فیزیکی خود راضی نیستید، کمی استراحت را به شما پیشنهاد می کنیم. فرد مورد علاقه خود را به شام دعوت کنید یا اگر مجرد هستید، به دنبال کاری که از آن لذت می برید، باشید به عنوان مثال با دوست صمیمی تان قرار ملاقاتی بگذارید و به رستوران مورد علاقه خود سری بزنید. معجزه موسیقی را نیز در زندگی تان فراموش نکنید.

 

 

فال روزانه متولدین مرداد

ایده های جدیدی به ذهن تان رسیده  که بر موفقیت شما تاثیر بسزایی دارد. دوست دارید کمی خود را از دیگران کنار بکشید اما آیا به عواقب آن فکر کرده اید؟ می دانید برای این که فردی منحصر بفرد و خاص باشید، چه کارهایی باید انجام دهید؟ اگر هنوز درباره تصمیمی که گرفته اید شک دارید، دوباره در آرامش بنشینید و به آن فکر کنید یا اگر احتیاج به کمک دارید، از دوستان یا اقوام خود کمک بگیرید. در این هفته تجربه های خوبی را کسب خواهید کرد اما یادتان باشد که در عشق زیاده روی نکنید. بهتر است کمی دست از خیالپردازی بردارید و تمرکز خود را بیشتر روی واقعیات بگذارید. اگر تعطیلات آخر هفته خود را با فرد مورد علاقه خود نگذرانده اید، امشب را با او قرار ملاقاتی بگذارید.



فال روزانه متولدین شهریور


از امروز به بعد شرایط جدیدی را در زندگی خود تجربه خواهید کرد.  پس از مدت ها تلاش و خستگی، بالاخره به هدف یتان نزدیک شده اید. شاید لازم باشد دوباره درباره روشی که در پیش گرفته اید بهتر بیاندیشد. پس از گذراندن تعطیلات حتما ذهن تان کمی باز شده است پس از این فرصت استفاده کنید. در مورد مسائل عاطفی به دو راهی برخورده اید و احساس می کنید که با شریک زندگی تان تفاهم ندارید اما عجله نکنید، گفتگو بهترین راه برای حل مشکلات است. شاید لازم باشد مسائل را بار دیگر از زاویه دید دیگری بررسی کنید.



فال روزانه متولدین مهر

امروز، روز خوبی برایتان خواهد بود. شما آخر هفته خوبی را گذرانده اید و پس از مدت ها کار و خستگی، دوباره انرژی خود را به دست آورده اید. پس از صحبت با یکی از دوستان، ایده های جدیدی برای زندگی به ذهن تان رسیده و حال زمان آن است که آنها را عملی کنید. امشب شانس عاشق شدن به شما روی می آورد و از میان دوستانی که ملاقات می کنید با فرد جدیدی آشنا خواهید شد. اگر می خواهید رابطه تان ادامه یابد، همین حالا در مورد اهداف زندگی خود با او صحبت کنید.

 


فال روزانه متولدین آبان

آیا برای تغییرات آماده اید؟ از امروز به بعد تغییرات مثبتی را در کار،  روابط اجتماعی و فعالیت های زندگی خود مشاهده خواهید کرد.  پس از گذراندن تعطیلات، حال نوبت آن است که تمام توجه تان را بر زندگی خود متمرکز کنید. اگر هنوز آمادگی آن را ندارید، امشب در آرامش، فهرستی از فعالیت هایی را که در حال انجام آن هستید تهیه کنید و برنامه ریزی خود را دوباره به دقت مرور کنید. توصیه می کنیم زیاد احساسی برخورد نکنید، حداقل امشب را. فرقی نمی کند مجرد باشید یا متاهل، شما هم در محیط کار و هم در زندگی خصوصی خود روابط عاطفی خوبی را تجربه خواهید کرد. اگر شجاعت آن را دارید، احساسات خود را بیان کنید.



فال روزانه متولدین آذر

آیا اخیرا تغییراتی را در شخصیت خود مشاهده کرده اید؟ این سوالی است که مدام ذهن تان را درگیر کرده است.  نگران نباشید، تغییر شغل، محیط زندگی یا حتی دیدار با فردی ناآشنا بسیار برایتان جذاب خواهد بود و همه چیز به بهترین شکل خود پیش خواهد رفت، پس از شرایط جدیدی که در آن به سر می برید، نهایت لذت را ببرید.لازم نیست آنقدر جدی به مسائل عاطفی نگاه کنید. گاهی همه چیز خود به خود به بهترین شکل پیش خواهد رفت. احتمالا در جمع دوستان فرد جدیدی را ملاقات می کنید که الهام بخش ذهن و قلب شما خواهد شد.



فال روزانه متولدین دی


رابطه عاطفی شما در مسیر باد قرار گرفته است و شما نیز از این مسئله ناراضی نیستید. شما دوست دارید شرایط جدید را تجربه کنید و خودتان را در موقعیت های گوناگون بسنجید. تصمیم شما هر جه باشد، پایان خوبی در انتظارتان است بنابراین نگرانی به دلتان راه ندهید. دروازه های خوشبختی به روی شما باز شده، گذشته را رها کنید و تمرکز خود را به مسیر روبه روی تان بگذارید. قبل از اقدام به شروع هر رابطه ای خوب درمورد آن فکر کنید. کلام تان نشان دهنده ذهن و شخصیت شما است، بنابراین مراقب سخنان خود باشید.



فال روزانه متولدین بهمن

امروز روحیه ریسک پذیری شما افزایش می یابد اما احتیاط کنید. زیاده خواهی ممکن است به برنامه های شما آسیب برساند و ختی روحیه شما را خراب کند. اگر یکی از دوستان تان یا شما مخالفت کرد، لجاجت خود را کنار بگذارید و با گفتگو موضوع را حل کنید. شاید از شنیدن این که امروز روابط عاطفی خوبی را با فرد مورد علاقه تان تجربه می کنید خوشحال شوید. ایده های خود را مطرح و از علاقمندی هایتان با او صحبت کنید. گفتگو صبر و لذت شما را از رابطه، افزایش خواهد داد. 



فال روزانه متولدین اسفند

ماه گذشته اتفاق های عجیب و غریبی را، به خصوص در روابط عاطفی تان، تجربه کرده اید اما امروز تمام آن نگرانی ها به پایان می رسد و شما آرامش را تجربه خواهید کرد. از این فرصت استفاده کنید و به جای حال، تمرکزتان را بر آینده بگذارید. شاید برای برنامه ریزی تنها یک ماه فرصت داشته باشید پس از همین حالا دست به کار شوید اما برای رسیدن به روهایتان عجله نکنید. بهتر است با آرامش تمرکز خود را روی مسئولیت ها و وظایف زندگی خود بگذارید. با در خانه ماندن و غصه خوردن، کارها پیش نمی رود. فعالیت های خود را جدی تر دنبال کنید. از نیازها و علاقمندی های خود با محبوب زندگی تان صحبت کنید. او می تواند از شما محافظت و در نشان دادن فرصت های تازه به شما کمک کند.

 

منبع: برترین ها


مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: