فال روزانه چهارشنبه 13 خرداد 1394

فال روزانه

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

فال روزانه چهارشنبه 13 خرداد 1394

فال روزانه چهارشنبه سیزدهم خرداد 1394

 

فال روزانه

 

فال روزانه متولدین فروردین

امروز به نظر می رسد که همه ی چیزهای لازم را برای شروع یک برنامه ی جدید در اختیار دارید. از اعتماد به نفس خوبی برخوردار هستید، زیرا هدف تان مشخص است و راه رسیدن به آن را هم می دانید. اما این خوش بینی ممکن است باعث شود که از توجه به یک نکته ی ظریف غافل بمانید. زیاد به خودتان سخت نگیرید، زیرا آن وقت نمی توانید به هدف تان دست پیدا کنید. بهتر است با اموری که بدون پیش بینی اتفاق می افتند کنار بیایید.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز ممکن است فکر کنید که با وجود تلاش مضاعف، کارها هم چنان کند پیش می روند. شاید حتی به این نتیجه برسید که اصلاً چرا باید به خودتان زحمت بدهید، درحالی که دیگران اصلاً اهمیتی به موضوع نمی دهند. حتی اگر از سرعت آهسته ی کارها ناراضی هستید، طوری رفتار نکنید که بحران درست شود. یک نفق عمیق بکشید و صبر پیشه کنید. لزومی ندارد بیهوده شتاب کنید، بهتر است خودتان را با همین روند سازگار کنید.

 

فال روزانه متولدین خرداد

به نظر می رسد که همه چیز مطابق برنامه ای که تعیین کرده اید پیش می رود. اما ممکن است قبل از این که به نقطه ی تعادل برسید، چیزی حواس تان را پرت کند و مانع پیشرفت تان شود. به شما توصیه می شود که افکارتان را پیش خودتان نگه دارید. اگر خیال پردازی های تان را با کسی در میان نگذارید می توانید از آن ها لذت ببرید، اما اگر به کسی درباره ی آن ها چیزی بگویید مشکل درست خواهد شد. تنها کاری که اکنون می تواند به تعادل انرژی های درونی تان کمک کند این است که افکارتان را پیش کسی آشکار نکنید.

 

فال روزانه متولدین تیر

اگر به کارهای نیمه تمام هفته ی گذشته برگردید می توانید همه ی آن ها را در یک چشم به هم زدن به سرانجام برسانید، پس دوباره این کارهای نصف و نیمه را به بعد موکول نکنید. اما حواس تان باشد که سازنده عمل کنید و مسیر درست را در پیش بگیرید. اگر باز هم خودتان را کنار بکشید و همه چیز را رها کنید، فقط مشکلات تان بیشتر خواهند شد. در مسیری که حرکت می کنید مقاومت نشان دهید که راه پیروزی شما در همین است.

 

فال روزانه متولدین مرداد

امروز ممکن است برای بیان احساسات شخصی از مهارت های نمایشی تان بهره بگیرید. حتی ممکن است این قدر درگیر شدت احساسات شوید که فراموش کنید شما فقط یکی از بازیگران صحنه هستید و کسان دیگری هم در گرداندن صحنه نقش دارند. کمی خودتان را کنار بکشید و به این پرسش فکر کنید که چه طور می توانید تأثیر بیشتری بگذارید. سعی کنید افق های دیدتان را گسترش دهید تا انرژی های درونی تان به تعادل مطلوب برسند.

 

فال روزانه متولدین شهریور

امروز بهتر است مسئولیت هایی را که به دوش دارید با سرعت عمل به انجام برسانید تا در مسیر درست قرار بگیرید. دل تان می خواهد که تعهدات تان را با کارآمدی بیشتری به نمایش بگذارید، اما شاید درباره ی انتخاب بهترین مسیر ممکن شک داشته باشید. حواس تان باشد که امروز باید از سلامت روحی برخوردار باشید تا بتوانید سازنده عمل کنید. برای امروز برنامه ریزی کنید و از منابع و حتی کسانی که اطراف تان هستند در پیشبرد اهداف تان کمک بگیرید. اکنون رمز موفقیت شما در تعامل با دیگران است.

 

فال روزانه متولدین مهر

به دنبال راهی هستید تا به دوستان تان نشان دهید که چه قدر برای شما ارزش دارند. اما هر کاری که می کنید رفتارتان ساختگی به نظر می رسد و نمی توانید به نتیجه ی دلخواه دست پیدا کنید. اگر نتوانید انتظارات تان را برآورده کنید مجبور خواهید شد که بیشتر تلاش کنید. بهتر است امروز این فکر را از سرتان بیرون کنید که هر طور شده دیگران را تحت تأثیر قرار دهید. در عوض همه ی حواس تان را به این بدهید که کارتان را به بهترین شکل به انجام برسانید. اگر کارتان به موقع به پایان برسد می توانید از یک پاداش غیرمنتظره بهره مند شوید.

 

فال روزانه متولدین آبان

به نظر می رسد که به راحتی نمی توانید برای قدم بعدی تان تصمیم بگیرید، زیرا همه چیز درحال تغییر کردن است. اما این قابلیت را دارید که فشارهایی را که اکنون به شما وارد می شوند مدیریت کنید، یعنی هیچ کس متوجه نخواهد شد که این وضعیت چه قدر برای شما سخت است. این واقعیت رابپذیرید که نمی شود همه ی کارها را به تنهایی انجام داد، در این صورت فرصت های چشمگیری پیش پای تان قرار خواهند گرفت. احساسات تان را پنهان نکنید و به دیگران اجازه دهید که حمایت تان کنند.

 

فال روزانه متولدین آذر

به افق های دوردست خیره شده اید. برای رسیدن به مقصد مورد نظرتان فقط این کافی نیست که در مسیر درست قرار بگیرید. اما اگر تلاش مضاعف کنید می توانید به زندگی تان سر و سامان ببخشید و برنامه های تان را مطابق اهداف بلند مدت تان تنظیم کنید. اول به چیزهای کوچک فکر کنید و به تدریج پرورش شان دهید، آن وقت می توانید طبق برنامه ای عملی به اهداف تان دست پیدا کنید.

 

فال روزانه متولدین دی

امروز ممکن است با شخص قدرتمندی روبرو شوید که می تواند بیش از آن چه فکرش را می کنید روی زندگی شما تأثیر بگذارد. اگر به مشکلی برخوردید آن را نادیده نگیرید، زیرا قرار نیست خود به خود حل شود. اگر خشمی در دل دارید بروزش دهید تا در زوایای پنهان ذهن تان خانه نکند. بعد از این که همه ی جوانب را مورد قضاوت قرار دادید، می توانید به آینده خوش بین باشید و شروع به حرکت کنید.

 

فال روزانه متولدین بهمن

امروز قبل از این که اطرافیان تان دست به کاری بزنند، می توانید فکرشان را بخوانید، اما به نظر می رسد که تمایلی ندارید خودتان را در خدمت گروه قرار دهید. نسبت به احساسات دیگران بسیار حساس شده اید، اما به شما توصیه می شود که مدتی به پناهگاه خیالی خودتان رجوع کنید و از جمع فاصله بگیرید. بعد از این که انرژی خود را مجدداً بازیافتید می توانید مفیدتر عمل کنید.

 

فال روزانه متولدین اسفند

امروز ممکن است متوجه شوید که نمی توانید به ماجراجویی های دلخواه تان بپردازید و به همین خاطر ناراحتی به سراغ تان خواهد آمد. باید از فرصتی که پیش آمده استفاده کنید و برنامه های زندگی تان را تغییر دهید. اما صدایی را می شنوید که به شما گوشزد می کند این کار را نکنید و از نقطه ی ایمن خارج نشوید. باید آهسته تر حرکت کنید و همه ی جزییات را زیر نظر بگیرد تا بتوانید موفقیت تان را در آینده تضمین کنید.

 

منبع: پرشین استار


مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: