فال روزانه یکشنبه 10 خرداد 1394 (2)

فال روزانه

تبلیغات در سایت ما
تبلیغات در سایت ما تبلیغات در سایت ما

تبلیغات سایت

فال روزانه یکشنبه 10 خرداد 1394 (2)

فال روزانه یکشنبه دهم خرداد 1394

 

دوست عزیزی که 10 خرداد به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! تمام امسال را به سلامتتان و خودتان اهمیت بدهید و از خودتان خوب نگهداری کنید. این اصلا خودخواهی نیست بلکه ذکاوت است. امسال با اراده و تلاش کافی خواهید توانست به هدف های خود برسید و نتیجه زحماتتان را ببینید. در ماه اول به سرعت و با وضوح فکر کنید و با انگیزه تمام به پیشرفت ظاهرتان در محل کار و زندگی شخصی اهمیت بدهید. جاه طلب باشید تا بتوانید به ویژه در تیر ماه و به خصوص در زمینه مالی پیشرفت زیادی داشته باشید. اگر در مرداد ماه دوستانتان وقتتان را زیادی گرفتند گاهی کمی از دست آنها فرار کنید و برای خودتان وقت بگذارید، مطمئن باشید کسی از دست شما ناراحت نخواهد شد. در مهر ماه سعی کنید عادت های خوبتان را حفظ کنید. در ماه های آخر دوست های تازه و پیدا کردن عشق رویاهایتان شما را سرحال و شاداب خواهند کرد.



فال روزانه متولدین فروردین

تازه اول هفته است، اما اشکالی ندارد اگر قصد دارید بعد از کار با دوست هایتان بیرون بروید. فقط اگر رفتن به خرید، رستوران و یا جاهای دیگر را در برنامه تان دارید مواظب باشید در خرج کردن زیاده روی نکنید. البته طوری هم برخورد نکنید که شب بقیه دوستانتان را هم خراب کنید. آیا نقطه ابهامی در رابطه شما وجود دارد؟ اگر احساس می کنید وقت آن رسیده است که رابطه عاطفیتان را به پایان برسانید زیاد عجله نکنید. قبل از هر تصمیم گیری سعی کنید موضوع را از زاویه دید طرف مقابلتان هم نگاه کنید و همه تقصیرها را به گردن او نیندازید. با عجله کاری نکنید که  بعدا با فکر کردن به آن پشیمان شده و خودتان را سرزنش کنید.



فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز نگرانی ها و فشارهای زندگی به ویژه مسائل مربوط به خانه و خانواده توجه شما را از کارتان منحرف می کنند. اگر با یکی از اعضای خانواده مشاجره داشته اید و این موضوع ذهنتان را درگیر کرده، بهترین کار این است که کمی زمان به خودتان بدهید تا اوضاع کمی آرام بشود. به احتمال زیاد بعدا متوجه خواهید شد که این مشاجره تنها انفجاری ناگهانی بوده است. افکارتان چنان سرعت و پراکندگی شدیدی دارند که نمی توانید حقیقت را از توهم جدا کنید. اگر در جستجوی نیمه گمشده خود هستید به خوبی به این که چه چیزهایی برای شما مهم هستند فکر کنید. با خودتان رو راست باشید و به خودتان وقت بدهید.



فال روزانه متولدین خرداد

امروز مرتب کردن دفتر کارتان و پرداخت قبض ها در برنامه شما قرار دارند ولی احساس می کنید که وظایف بر دوشتان سنگینی می کنند و دلتان می خواهد که انجام آنها را به تعویق بیندازید. بهتر است به جای بهانه گیری کارهایتان را آهسته و کم کم انجام دهید و ناگهان خواهید دید که همه کارها انجام شده اند. بدون هیچ استرس و عجله ای کارهایتان را انجام داده و بعد از ظهر را در خانه به استراحت بپردازید. به خودتان و رابطه تان از زوایای مختلف نگاه کنید. برای راضی نگه داشتن عشقتان تظاهر به آن چه که نیستید نکنید، همیشه نخواهید توانست نقش کسی دیگر را بازی کنید. زیادی خوش بین نباشید.



فال روزانه متولدین تیر


زیاده روی در خوردن و آشامیدن باعث شده است احساس تنبلی و بی تفاوتی نسبت به همه چیز داشته باشید. این احساس مانع اخلاق مهربان همیشگی شما می شود، اما کافی است کمی استراحت و ورزش کنید تا به حالت عادی خود بازگردید و همان تیر ماهی مهربان همیشگی شوید. اگر ولخرجی برای خریدن چیزی شما را وسوسه کرد قبل از هر اقدامی خوب فکر کنید. رابطه تان را زیادی زیر ذره بین نگذارید، اگر چیزی از گذشته ذهنتان را درگیر و ناراحت کرده است زیادی به آن فکر نکنید و آن را یک بار حل کرده و برای همیشه فراموش کنید. امشب شب خوبی برای تماشای یک فیلم رمانتیک همراه با عشقتان می تواند باشد.
 


فال روزانه متولدین مرداد

امروز کارهای خانه باعث می شوند احساس کنید فشار زیادی به شما وارد شده است. اعضای خانواده شما را دست تنها رها می کنند و این شما را بداخلاق خواهد کرد. اما اصلا خودتان را اذیت نکنید، کارهایی را که اولویت و ضرورت دارند را انجام داده و بقیه کارها را برای وقتی که بقیه هم خانه باشند و به شما کمک کنند بگذارید. ممکن است بین شما و همسرتان اختلاف نظر به وجود بیاید. سعی کنید یک طرفه به قاضی نروید و نگذارید اختلافتان جدی شود. اگر غصه ها و ناراحتی مربوط به گذشته را هنوز فراموش نکرده اید و افکار مربوط به گذشته مانع از شروع یک رابطه جدید می شوند وقت آن رسیده است که این موضوع را برای همیشه حل کنید.



فال روزانه متولدین شهریور


امروز ممکن است برخی مکالمات بی اهمیت اما اعصاب خرد کن باعث شوند حواستان از فعالیت های روزمره تان منحرف شده و نگذارند با خیال راحت به کارهایتان برسید و شما از چیزهایی که حواستان را پرت کنند متنفر هستید. سعی کنید اول به این بحث ها رسیدگی کرده و سپس با خیال راحت به وظایفتان بپردازید.برخی چیزهای وقت گیر مثل ترافیک سنگین اعصابتان را بهم خواهند ریخت. بعد از ظهر را به استراحت در منزل بپردازید، بعد از این همه کار لیاقت این آرامش را دارید. به این که چگونه باید احترام طرف مقابلتان را در رابطه عاطفی خود به دست بیاورید خوب فکر کنید. امروز روز آرامی همراه با یکدیگر می توانید داشته باشید.



فال روزانه متولدین مهر

اگر از روی بیکاری و سر رفتن حوصله تان به مراکز خرید پناه می برید مواظب باشید در صورت رفتن به سراغ مغازه های لوکس فروشی نسبت به خرج کردن مقادیر زیاد پول وسوسه نشوید. شاید هم احساس کنید پرخوری می تواند آرامتان کند، اما در نهایت یک جیب خالی و شکم گنده حالتان را اصلا بهتر نخواهد کرد. به خودتان جایزه بدهید، اما جانب احتیاط را هم رعایت کنید. این احساس تا فردا برطرف خواهد شد. اگر در رابطه عاطفی خود ابهامی احساس می کنید و فکر می کنید که رضایت کافی از رابطه خود ندارید وقت آن رسیده است که خوب به این موضوع بیندیشید و ببینید آیا ادامه این رابطه برای هر دوی شما مناسب است.
 


فال روزانه متولدین آبان

امروز فعالیت های بسیاری در خانه انجام خواهید داد. این ممکن است شامل چند نفر مهمان هم بشود یا فقط یک دنیا کار سخت باشد که باید انجام دهید. در هر صورت کمی احساس خستگی خواهید کرد و دلتان می خواهد از همه این کارها فرار کنید. آرام باشید و کارهایی که ضروری هستند را انجام دهید و بقیه روز را استراحت کنید. اصلا نیازی نیست به خودتان فشار بیاورید، همیشه برای انجام این کارها وقت هست. برای مجردها فرصت های زیادی برای شروع یک رابطه عاطفی وجود خواهد داشت، به چیزهایی که در یک رابطه برایتان اهمیت دارند خوب فکر کنید و با دقت تصمیم بگیرید. برای متأهل ها هم شبی رمانتیک در پیش است.



فال روزانه متولدین آذر

امروز ممکن است اخبار مربوط به یک موفقیت غیر منتظره به گوشتان برسد و از شدت هیجان نفستان بند بیاید. احساس استرسی خوشایند باعث می شود دست و پایتان را گم کنید و ندانید چه کاری باید بکنی و شاید کمی وقت ببرد تا خودتان را جمع کنید. نامه ها و تماس های تلفنی بسیاری خواهید داشت که رسیدگی به آنها وقت شما را خواهد گرفت. احساس می کنید که همسر و فرزندانتان به شما و حرف هایتان اهمیت نمی دهند. این مسئله را با آنها در میان بگذارید و این مسئله را یک بار برای همیشه حل کنید. اگر حرف هایتان را نگویید و در دلتان بریزید مطمئن باشید هیچ چیزی حل نخواهد شد.



فال روزانه متولدین دی


امروز فعالیت های اجتماعی و کارهای گروهی شما را خسته خواهند کرد چرا که بعضی ها ممکن است بخواهند از توانایی های شما سوء استفاده کنند. طبیعت مهربان و دلسوز شما باعث می شود بخواهید همه را خوشحال و راضی نگه دارید، اما این کار واقع گرایانه نیست. ممکن است آنقدر به خودتان استرس وارد کنید که همه چیز اهمیت خود را برایتان از دست بدهد، خودتان را مجبور به انجام خواسته های دیگران ندانید. آیا حرف هایتان را می توانید به وضوح با کسانی که برایتان عزیز هستند در میان بگذارید یا در بیان حرف ها و احساسات خود مشکل دارید؟ آیا رابطه عاطفی خود را به اندازه کافی مورد اهمیت قرار می دهید یا خیر؟



فال روزانه متولدین بهمن


امروز برای شما روز زیاده روی است. در مورد همه چیز زیادی مثبت اندیش و علاقه مند هستید و به همه چیز زیادی مشتاقانه و بادید مثبت نگاه می کنید و این باعث خواهد شد که مسئولیتی بیش از آنچه توانایی اش را دارید به عهده بگیرید. ممکن است با این کار از لحاظ جسمی خودتان را اذیت کنید. یا هم ممکن است از آن طرف بام بیفتید و زیادی تنبل و بی حوصله باشید و به هیچ کدام از وظایفتان رسیدگی نکنید. یادتان باشد که تعادل در هر چیزی بهترین راه ممکن است. آیا رابطه عاطفی فعلی شما یک عشق حقیقی است یا تنها یک توهم است؟ با خودتان رو راست باشید و ببینید آیا خواسته هایتان را دریافت می کنید؟



فال روزانه متولدین اسفند

امروز ممکن است کمی افسرده و بی حوصله و نسبت به تمام اتفاقاتی که در اطرافتان می افتند بی تفاوت باشید. شاید بخواهید با خرید کردن و خرج های بیهوده ذهن خودتان را از این افکار منحرف کنید. این کار می تواند شما را آرام کند، اما مواظب باشید بیش از آنچه می توانید خرج نکنید. این احساسات بیشتر مربوط به گذشته هستند و بهتر است به آنها اهمیت ندهید، تا فردا خیلی بهتر خواهید شد. آیا تا به حال درباره خواسته هایی که از عشقتان دارید با او صحبت کرده اید؟ آیا در کنار او احساس آرامش می کنید؟ آیا با خودتان رو راست هستید؟ در مورد این مسائل با او به گفتگو بنشینید و با این کار رابطه خود را مستحکم کنید.

 

منبع: برترین ها


مطالب مرتبط

بخش نظرات این مطلب


برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: